מזל גדי: הורוסקופ חודשי, מרץ 2014

בני מזל גדי מרגישים, לפי אסטרולוגיה חודשית פחות נמרצים בקשר לתכניות של החודש הזה וזה יהיה טוב לחשוב עליהם. רעיון טוב הוא להסתכל אחורה על מה שאתם רציתם לעשות ולשנות חלק מהדברים. הכל ישתנה אולי, כך שטוב להישאר גמישים.

קריירה וכסף
בחודש זה, לפי תחזית אסטרולוגית חודשית לבית הכסף נכנס ונוס ומרקורי מתחיל במסלול ישר. לפיכך, יהיו שינויים לטובה ואחראים על כך יכולים להיות שותפים, עמיתים או בני הזוג. לפי הורוסקופ חודשי, מאדים מתחיל לסגת אלה לא חדשות טובות. ייתכנו גם רגעי של אי הנוחות קטנה, רגעים הקטנים של פאניקה, סיבוכים, האטה או הסחה מהמטרה. זה ידוע שהתחלות חדשות לא תמיד קלות. הטוב ביותר יהיה לחדש את הפרויקטים ישנים, לנתח ולתקן את רוב הבעיות שבקריירה שלכם ולארגן מחדש את עבודתכם.


אהבה וזוגיות
לאחר תקופה ארוכה נראה שוונוס עוזב את מזל גדי. עכשיו זה הזמן האידיאלי כדי להעיף מבט על התמונה בשלמותה כדי לגלות את משמעותה. עם זאת, אתם מרגישים משוחררים, כי ונוס לא חש בנוח עם הנוכחות של כוכבי לכת אחרים. לפי הורוסקופ הדברים זורמים טוב בחודש זה בזכות של יופיטר. עכשיו יכולות להופיע קשרים חדשים או אם מזל גדי נמצא במערכת יחסים יציבה יהיה שיפור בעליל. אך זהירות: לא לבקש יותר מהסביר מהצמד שלכם, כי דרישות גדולות מדי עלולות לגרום לנזק. יש לדבר אם ישנן בעיות כלשהן.

בריאות
מרקורי, השליט של מזל גדי, חידש את מסלולו הישיר העובדה הזו ומביאה רק דברים טובים. אם היו לכם  בעיות בריאות, הן מתחילות להיעלם. אבל לא לישון על זרי הדפנה כי המצב לא נפתרה לגמרי ולא לצמיתות. ייתכן שיהיה צורך בהתערבות. אתם צריכים לשים לב למזון. היזהרו מזיהומים, מחלות מדבקות, במיוחד במחצית השנייה של החודש מרץ 2014.

[google1]
[facebook_like_button]



httpvh://www.youtube.com/watch?v=RCvm7YPrReQ