מזל גדי: הורוסקופ חודשי יולי 2015

לפי הורוסקופ חודשי מזל גדי יזכה בחודש חיובי למדי עם אווירה טובה חיובית. אתם חייבים להיות אובייקטיביים ולהתמקד במטרות אשר יועילו לכם בעתיד. האנרגיה שלכם היא יוצאת דופן, אך אם תאבדו שליטה על המצב מחכים לכם הרבה צרות כגון סכסוכים עם ממונים, שערוריות או כישלון. מצד שני אתם יכולים בקלות לאמץ אסטרטגיות טובות יותר ולעבור את הכל בשלום.

 

קריירה וכסף
בית הקריירה של מזל גדי יישאר תחת השפעתו של מאדים ושבתאי. החודש האמביציה שלכם גדולה ותפעלו להשגת המטרות לטווח קצר ובינוני. אתם מוכיחים שאתם מקצועיים ועל פי תחזית אסטרולוגית חודשית ישנה אפשרות לקידום וצמיחה בקריירה. עבור אלה אשר מחפשים עבודה עשויות להיות גם הזדמנויות אפשרות לפגוש אנשים אשר יסייעו לכם למצוא עבודה חדשה. חודש זה אינו חיובי מבחינה פיננסית.

אהבה וזוגיות
מזל גדי מתקדם לתקופה קשה מבחינת מערכת היחסים. לפי אסטרולוגיה חודשית מרקורי יתנדנד בין שני בתים ולא מסוגל להחליט לאן פניו מועדות. התוצאה היא חוסר יציבות מוחלט ומערכת היחסים יכולה לעבור תקופה לא פשוטה: אכזבות, התרחקות זה מזאת או בעיות בבריאות ובקריירה. הדבר הטוב הוא שהקשרים של גדי המבוססים על הידידות ועל השותפות מלאה הם המוצלחים ביותר עכשיו.

בריאות
מרקורי, יצא מהשפעתו של שבתאי כך שמצבכם הבריאותי יהיה הרבה יותר טוב, גם מבחינה פיזית וגם מבחינה נפשית. אתם תהיו יותר אופטימיים וגם מצב הרוח הולך ומשתפר. אם סבלתם לאחרונה מבעיה בריאותית כל שהיא, החודש הזה יכול להביא פתרון לכך.

 

[google1]
[facebook_like_button]