מזל גדי: הורוסקופ חודשי אוגוסט 2015

עד אמצע החודש מזל גדי לא ירגיש הכי בנוח, אבל לאחר מכן כאשר הוא יהיה במרכז תשומת הלב יתחיל לפרוח.לפי אסטרולוגיה חודשית, אתם צמאים לחיבה לפחות באותה מידה שאתם מעניקים לאחרים. תהיו נדיבים כרגיל, אבל חייבים להקפיד ולא להזניח את הרצונות ואת צריכותיכם.

קריירה וכסף
הדברים חוזרים לקדמותם בקריירה וזה יתבטא גם מבחינה כספית, כך שאפשר לדבר על רווחים נוספים או הטבות. על פי תחזית אסטרולוגית חודשית יהיה שיפור הקשורים לשיתופי פעולה ועבודת צוות של מזל גדי. לכן, עדיף לנצל את התקופה הזו כדי לנסות מכיוון שיותר מאוחר הדברים העלולים להתקדם הרבה יותר איטי ממה שתכננתם. יש לחזק מערכות יחסים עם עמיתים לעבודה כי בהן יהיו תלויים הרבה דברים בחודשים הבאים.

אהבה וזוגיות
עבור זוגות נושאים בעלי עניין משותף לגבי כסף החודש יתחיל בסערה וההבנה שבניהם תינזק. איכשהו, יש אינטראקציה בין כסף – יחסים, אשר, אם היא מנוהלת היטב, יכולה להביא לרווחים, אבל אם היא מנוהלת בצורה לא נכונה, יכולה להביא להפסדים או וויכוחים.
אם אתם רווקים לא יהיה קשה מדי למצוא זוגיות החודש, אבל יחסים שנולדים עכשיו הם די לא יציבים.

 

בריאות
החודש הזה מביא הרבה עצבנות, חוסר היכולת להירגע ומתח עבור מזל זה. על פי הורוסקופ חודשי מזל גדי יגיב ללא שום פרופורציה במצבים מסוימים. המתח הקשור לבעיות של רכוש או נכסים או ויכוח משפחתי ייגרמו לכם להרגיש שאין תקווה. תרימו את הראש, כי הדברים יסתדרו!

[google1]
[facebook_like_button]