מזל גדי: הורוסקופ אפריל 2015


מזל גדי עם האגו ומצבי הרוח שלו, יכול להגיע החודש לקונפליקטים. לפי הורוסקופ חודשי מזל גדי יכול להרוויח מן ההשקעות שנעשו בעבר. החודש הוא גם יכול לקבל התמיכה של אנשים הנמצאים בעמדה חזקה ועם השפעה. חרי אמצע החודש יכולות לצוץ גם בעיות קשורות ליחסים עם חברים.

קריירה וכסף
על פי תחזית אסטרולוגית חודשית המצב קצת לא ברור. מצד אחד, יש עלייה ביעילות וכל הדברים מתחילים לקבל תאוצה. ישנם סיכויי הצלחה והתוצאות משביעות רצון והן קשורות ללימודים או שיתופי פעולה. מצד שני, הנסיגה של  מרקורי מבית הקריירה של מזל גדי יכולה ליצור כל מיני בעיות או עיכובים, הקשורים למסמכים או משא ומתן. התקשורת טובה החודש במיוחד והיא חיונית להצלחה. מבחינה פיננסית, יש צורך בזהירות וכל מה שקשור בנושא הזה חייב להיות מסודר. מדובר על ההסכמים הקשורים לכסף כדי שהכל יהיה ברור.

אהבה וזוגיות
מרקורי, שליט בית הזוגיות ייסוג ובגלל זה החודש מבחינת האהבה הכל יהיה בלתי צפוי, בעצם. בחלקו הראשון של החודש, חילוקי הדעות או הקשיים יהיו קשורים לבית או להורים. המצב נראה שיהיה בסימן של בלבול או אי בהירות. במקרים מסוימים, אולי מדובר על הבטחות של תמיכה אשר מגיעות כעת לאחר עיכוב משמעותי. במחצית השנייה של החודש, התקשורת היא זו שיוצרת את הביעות. ככל הנראה מספר נושאים דורשים הבהרה. בחלק השני של החודש מזל גדי צפוי לראות אדם שאותו לא ראה זמן רב או ליצור שוב קשר איתו.

בריאות
אתם על פי אסטרולוגיה חודשית במצב טוב מבחינת בבריאות אבל נמצאים תחת לחץ מתמיד. אפשר להגיד שהגיע הזמן ללמוד לא לבזבז את הכוחות ואת האנרגיות שלכם, כי בקרוב ממתינה לכם תקופה תובענית. בתקופות כאלה אתם זקוקים להרבה אנרגיה כדי לעשות את הדברים כראוי. והכי חשוב לתרגל את הסבלנות ורוגע!

[google1]
[facebook_like_button]