מזל בתולה: הורוסקופ מרץ 2015


בדרך כלל, אם מישהו מבקש מבני מזל בתולה לעזור במידה ויש בעיה, הם יעשו זאת ללא היסוס, מפני שהם טובים בזה. אבל בחודש הזה, לפי  אסטרולוגיה חודשית הוא יתקל בקושי מסוים לעשות זאת וכך לאפשר לאחרים למצוא את הפתרונות בעצמם, כי זאת לא בדיוק התקופה הכי טובה עבורו ועליו להתנתק קצת מהסובבים אותו.

קריירה וכסף
מפני שאתם מרגישים שאתם יכולים לתכנן בקלות אסטרטגיות זה מאפשר לכם לקחת יוזמה בכל מני דברים. לפי הורוסקופ חודשי מרקורי נמצא בנסיגה, כך על מזל בתולה לשים לב לכל מני דברים. אולי עכשיו זה הזמן לבדוק שוב פרויקט ישן כדי לראות אם הוא בכלל ריאלי. שווה להתייחס בזהירות להצעות חדשות כלשהן ולנתח בקפידה כל החלטה. ואחרון חביב, לשים לב לשיתופי פעולה וחוזים שאתם חתומים. מבחינה כספית, הדברים מסתדרים טוב, במיוחד בחלקו האחרון של החודש.

אהבה וזוגיות
החל מהחודש הזה הדברים יתחילו לחזור לשגרה. זה נראה שוונוס מביא מצב רוח טוב, הרמוניה ואושר בחיי הזוגיות, הודות השפעתו החיובית. גם כן, לפי תחזית אסטרולוגית חודשית מזל בתולה ירגיש גם השפעתם החיובית של מאדים וצדק, הנתמכים על ידי השמש. אבל, זהירות, כל זה נכון רק אם אתם במערכת יחסים יציבה או רשמית. אם אתם בתחילת מערכת יחסים או סתם במערכת יחסים מלאת תשוקה, או הרפתקה, הדברים יכולים לקחת תפניות דרמטיות וזה יוביל רק לבעיות.

בריאות
בחלקו הראשון של החודש אתם תהיו קצת יותר עצבניים וחסרי חיוניות. העצה שלנו היא לנסות להירגע, לנצל את הרגעים הפנויים ולצאת לטבע. יש לאכול יותר ירקות ופירות שיעניקו לכם יותר אנרגיה. בחלק השני של החודש אתם תהיו שמחים ורגועים יותר. תיזהרו, יש סיכון של פציעות או תאונות הנגרמות על ידי חוסר תשומת לב או פזיזות.

[google1]
[facebook_like_button]