מזל בתולה: הורוסקופ חודש מאי 2015


תנו לעצמכם אפשרות לחלום החודש. מזל בתולה חייב שיהיו לו חלומות כהשראה וכך הוא יוכל להרשות לעצמו לשקוע בהם על מנת לקבל את המוטיבציה שחסרה לו כרגע. עם הזמן, המחשבות שלכם יהפכו ליותר ויותר ברורות וכך יהיה ניתן לקבוע מטרות מדויקת.

קריירה וכסף
בחודש מאי לפי הורוסקופ חודשי אתם פעילים מאוד. ייתכן שבני מזל בתולה יקבלו עזרה בתחום הקריירה מצד אדם שבו הוא נמצא במערכת יחסים רומנטית. ברור, אנחנו מדברים על תקופה אינטנסיבית ומלאה אירועים מבחינת הקריירה. הדברים לא תמיד יסתדרו על פי תוכניותיכם, אבל הכל חדש ובסופו של דבר תוכלו להשיג הצלחה. אסטרולוגיה חודשית ממליצה לכם טוב לא להיות מעורבים בפעילויות רבות מדי. כדאי יהיה לקבוע סדרי עדיפויות ברורים, מטרות ואסטרטגיה על מנת להשיג אותן. מבחינה כלכלית, הדברים מסתדרים היטב, במיוחד בתקופה הראשונה של החודש.

אהבה וזוגיות
ונוס נמצא בעמדה חיובית כך שמבחינה סנטימנטאלית הכל הולך מצוין. אם בחלקו הראשון של החודש אתם חושבים על נוחות ושליטה על המצב הרגשי, בחלקו השני של החודש, הדברים משתנים מעט. לפי כך, הדגש יהיה על רגישות ורגש, תקווה, רומנטיקה וחולם. כל מה שאתם רוצים החודש היא יציבות, רכות ויחסים ברורים. כמובן שאתם לא בחיפוש אחר הרפתקאות או קשרים חדשים בתקופה זו.

בריאות
החודש לפי תחזית אסטרולוגית חודשית יהיו כמה רגעים של חולשה עקב ההשפעות המנוגדות של כוכבי הלכת. מצד אחד, מאדים נמצא בנסיגה ומביא איתו את הקשיים, בעיות ריכוז, כמו גם עייפות. מצד שני מאדים מביא גם האנרגיה וחוסר סבלנות. זה טבעי, שבני מזל זה יהיו מסודרים וממושמעים כך שלאמץ אורח חיים בריא זה לא משהו בלתי אפשרי. תנסו לבלום את דחפים ואל תפעלו באופן ספונטאני.

 

[google1]
[facebook_like_button]