מזל בתולה: הורוסקופ חודשי פברואר 2014

על פי הורוסקופ חודשי יחזרו לחיים של מזל בתולה אנשים יקרים לו, אנשים אשר לא שמרו על קשר יציב, אבל שבהחלט היו חסרים לו. עכשיו זה הזמן לשמור עליהם בחיים שלכם לתמיד, לא משנה מה יהיה הגורל שלכם.

קריירה וכסף
פברואר 2014 ייתכן שיהיה חודש לא כל כך יעיל בהתאם לרצונכם או שיכול להיות דורש הרבה יותר ממה שאתם מצפים. מרקורי, השליט של בית הקריירה של מזל בתולה יהיה רטרוגרד בין 6 ל- 28 בפברואר 2014. ברוב התקופה הזאת, לפי אסטרולוגיה חודשית הוא יהיה ממוקם בבית של העבודה של הבתולה, עם  השמש שכבר נמצאת שם. ויותר מזה, מרקורי והשמש יהיו ביחסים לא ידידותיים עם שבתאי. זה מצריך סבלנות, כי זה עשוי להיות קשור לעיכובים, חסימות, בעיות לא צפויות או סיבוכים הקשורים לתקשורת, אמצעי תקשורת, , מסמכים, הסכמים, משא ומתן, וכו’. לפי תחזית אסטרולוגית חודשית חלק מהדברים לא יוצאו כמו שצריך מפעם הראשונה ותהיו חייבים לחזור אליהם. תתמידו, כך תצליחו! ידי בסוף החודש המצב מתחיל להסתדר. מבחינה כספית , ההכנסות עולות, אבל במתינות וזהירות הינם חובה.


אהבה וזוגיות
יופיטר, שליט בית הזוגיות של הבתולה, נמצא בחודש הזה במיקום מיוחס, אשר מוודא כי הדברים עובדים טוב או אם זה קורה במקרה משהו לא טוב, יספק פתרונות או חלופות. לפי הורוסקופ חודשי הכל הולך לכיוון טוב. עם כניסתו של ונוס ישר לבית האהבה של מזל בתולה, תהיה ההתלהבות מרעננת של רומנטיות. הסיכויים למצאו אהבה אם אין זוגיות אתה חבר הם טובים מאד. ואם יש אתם יכולים למצוא עוד אחת! או, כמובן, תוכלו לשפר את חייכם לצד הזוג הקיים כבר.

בריאות
חודש פברואר 2014 די לא יציב ויכולות להתרחש בעיות בריאות באופן פתאומי. כדי להגביל את הסיכון למחלות, מומלץ על פי הורוסקופ לנהל חיים מסודרים ולדאוג לנוח מספיק. על מזל בתולה להגן על מערכת הנשימה, במערכת העצבים, מערכת הלב וכלי דם.

[google1]
[facebook_like_button]



httpvh://www.youtube.com/watch?v=AKvEg7SLvHk