מזל בתולה: הורוסקופ חודשי, מרץ 2014

הורוסקופ חודשי מזל בתולה מרץ 2014 חוזה על בעיות רגילות, לא יוצאות דופן, אבל עם כל זה מומלץ מאד לשוחח בנחת עם אחרים לפני שהוא מקבל החלטות חשובות יותר או חשובות פחות. כמה טיפים טובים יכולים להדריך אתכם לכיוון הנכון.

קריירה וכסף
במהלך התקופה הזו שיתופי הפעולה ואינטראקציות עם אחרים כגון חברים, עמיתים לעבודה, לקוחות, מתחרים וכו’ יכולים רק לתרום לקריירה של מזל בתולה. אתם  עומדים מול אתגרים, אבל מצליחים להתמודד איתם. האחריות הינה ברורה, כל אחד יודע מה לעשות, כדי להשלים את העבודה. על פי אסטרולוגיה חודשית, מאוד יתרמו לקריירה פעילות אינטלקטואלית ותרבותית, תוך כדי דגש על תקשורת. מבחינה פיננסית, את מזל בתולה  צריך להיות זהיר במהלך תקופת 1 במרץ ועד 20 במאי 2014, כי הדברים יכולים להתנהל באופן מוזר ובלתי צפוי. כל זה בגלל שמאדים הוא בנסיגה מבית הכספים.


אהבה וזוגיות
לפי תחזית אסטרולוגית חודשית, מרץ 2014 יהיה חודש חיובי ומשמעותי, מלא רגש הודות נוכחותה של השמש בבית הזוגיות של מזל בתולה. התרחשויות והאירועים של התקופה זאת מקדישים לכאורה דברים חשובים של חייו ושל זוגיותו. הדברים האלה משנים בהרבה כך שתרגישו שאתם משולבים מבחינה חברתית. אפשרי זה זוג שלך. ייתכן שבני הזוג יתבלטו, יזכו בסיפורי הצלחה ובהישגים. אם אינכם מעורבים במערכת יחסים, זה מאד חסר, אבל יש לפי הורוסקופ הזדמנויות רבות להיכנס לתוך מערכת יחסים. לקראת סוף החודש ניתן יהיה לברר כמה סוגיות ישנות יותר.

בריאות
מבחינת מצב הבריאותי, אין לכם סיבה לדאוג. אתם לא במצב מעולה, אך גופכם נמצא במצב של שיווי משקל ויציבות. החודש יהיו כמה בעיות רפואיות יותר ישנות. בדרך הזו, ניתן יהיה למצוא פתרונות וניתן יהיה לעקוב אחר התהליכים. כך שחודש מרץ 2014 זאת תקופה מאוד חיובית כדי לטפח את הגוף.

[google1]
[facebook_like_button]



httpvh://www.youtube.com/watch?v=ewOiFmEIdzM