מזל בתולה: הורוסקופ חודשי, יולי 2014


הורוסקופ חודשי של מזל בתולה יולי 2014 ממליץ לעבוד כמה שיותר קשה במהלך החודש הזה. אם אתם מתעניינים בנושא נושא מסוים, אל תהססו לבדוק אותו לעומק. מומלץ לעשות דברים בקצב שלכם, אל תאפשרו לאיש לכפות את דעתו עליכם.

קריירה וכסף
הנוכחות של מרקורי וונוס מורגשת גם במישור הקריירה, כך שבתולה תיהנה מהזדמנות והצלחות בקריירה. מזל בתולה עובד קשה ואת והתוצאות לא יאחרו להופיע. הבוסים יהיו מרוצים מהעבודה שאתם עושים, תקבלו תגמולים וגם הכרה חברתית. ההצלחה מובטחת ללא מאמץ גדול מדי. אתם מתקשרים בקלות עם אחרים, עובדים בצורה יעילה והקשרים יכולים לעזור להתקדם בקריירה. מבחינה כלכלית, הדברים נראים די טוב.


אהבה וזוגיות
ביולי 2014 מזל בתולה חייב לנצל את התקופה החיובית הזו בזכות מרקורי וונוס, אשר מיצרים מצב של הרמוניה ורגשות חזקים. על פי אסטרולוגיה חודשית אתם מרגישים את הצורך לקרבה, אהבה, תקשורת ורומנטיקה. אם אתם נמצאים במערכת יחסים, היא נוטה להיות מלאת חיבה. אם אתם לא בזוגיות, יכול להיות שבסוף החודש, הודות הזווית בין מאדים ונגה עם נפטון משהו חדש יתחיל. עם זאת, תנסו להיות מציותים, כי נפטון יכול ליצור ציפיות שיכולות להיות רחוק מן המציאות.

בריאות
מנקודת המבט של הבריאות לא יהיו צרות ואתם מרגישים נהדר, מלאי אנרגיה ומורל גבוה. מה יכול להיות יותר טוב מזה? עם זאת, לא להגזים עם העבודה ולהקדיש זמן למנוחה ורגיעה. על פי תחזית אסטרולוגית חודשית החלק האחרון של החודש יכול להיות רגיש יותר, אז אימצו קצב ואורח חיים מאוזן. הימנע הקיצוניות מכל סוג שהוא.

[google1]
[facebook_like_button]



httpvh://www.youtube.com/watch?v=Y6Q4bpOoAQg