מזל בתולה: הורוסקופ חודשי דצמבר 2013

לפי הורוסקופ חודשי מזל בתולה הוא חודש חיובי עם אווירה טובה מאוד. תהיה לכם את ההזדמנות להתקדם בעבודה. עד אמצע החודש רצוי לא לקחת החלטות חשובות ולאחר מכן אפשר לקחת את ההחלטות הנכונות כאשר שקלתם היטב את המצב. ייתכנו כמה אי הבנות עם המשפחה בגלל מקום המגורים.

קריירה וכסף
האירוע החשוב ביותר של החודש הוא  הכניסה של מאדים לבית הכסף הבתולה. המעבר הזה, על פי אסטרולוגיה חודשית מזל בתולה מתקיים אחת לשנתיים, אבל עכשיו זה משהו שונה: במקום לחצות את האזור ל- 5 – 6 שבועות כרגיל, מאדים יישאר כאן כמעט 8 חודשים.
מאדים הוא כוכב הלכת של פעולה, והוא צפוי להוביל חיזוק בחיים הפיננסיים של הבתולות. הביטוי של החיזוק הזה היוזמה ואמוץ של אמצעים נמרצים על מנת להגדיל את ההכנסות.
אבל מאדים יכול להיות פזיז, אימפולסיבי, חסר מתינות, והפגמים האלה, עשויים להשפיע לא לטובה.
אתם לא צריכים להזניח את הסיכון של הפסדים, כך שתחשבו היטב לפני החלטה ואל תהססו להתייעץ עם מומחים בתחום הפיננסי!

אהבה וזוגיות
עם כוכב וונוס בבית של האהבה, על פי תחזית אסטרולוגית חודשית מזל בתולה הדחף הארוטי והצרכים הרגשיים יותר בולטים וקל יותר למשוך תשומת לב. כל הדברים האלה מעודדים את האהבה ומשפרים את כל התחום הזה.
עם זאת, השבוע האחרון של החודש יכול להביא כמה אירועים בלתי צפויים, ואולי אפילו לא רצויים, כי ונוס בנסיגה.

בריאות
מרקורי, השליט הבתולה, יוצא מההשפעה של שבתאי, איפה הוא מצא את עצמו בחודשיים האחרונים, כך שהמצב הבריאותי הכללי הוא עכשיו הרבה יותר טוב, הן מבחינה פיזית והן מבחינה נפשית. על פי הורוסקופ חודשי מזל בתולה האופטימיות חוזרת ומצב הרוח הולך ומשתפר. אם יש לכם בעיה בריאותית, החודש הזה יכול להביא פתרונות לכך.

[google1]
[facebook_like_button]