מזל אריה: הורוסקופ חודש מאי 2015


עדות ריכוז יוצא דופן, שום דבר לא יוכל להסית את תשומת הלב של מזל אריה מהמטרות שלו. אתם תדעו בדיוק מה לעשות ושום דבר לא יעמוד בדרככם. אתם תהיו מרוצים מאד מעצמכם.

קריירה וכסף
בעבודה תצליחו לגרום לכך שתהיה התפתחות חיובית בקריירה. יש לכם את האנרגיה, יש לכם רעיונות גדולים ומצליחים בכל דבר אשר אתם עושים. הסיכויים לזכות בהוקרה לפי תחזית אסטרולוגית חודשית הם בעיקר במחצית הראשונה של החודש. עם זאת, עדיין זה לא יהי קל כי דרוש הרבה נחישות ומאמצים מצדכם. רק בדרך זו ניתן יהיה לעבור את כל משבר או מכשול. לבני מזל אריה יהיו כאבי ראש רבים, אך עם חוכמה ומתינות הם יוכלו להשיג את המטרות. בעיקר תסמכו על יכולות שלכם כי אף אחד לא יוכל לבלבל או לשנות את התוכניות שלכם. מבחינה כלכלית, טוב יהיה להיות מאופקים לגבי הוצאות.

אהבה וזוגיות
חודש מאי יהיה מלא רגשות עבור מזל אריה . אתם מרגישים צורך עז לחיבה וכל הרגשות הם מלאי עוצמה ותשוקה. הכוכבים יעזרו, במיוחד יופיטר אשר יכול להביא יחסים מיוחדים. עם זאת, הדברים אינם רק ורודים, בגלל המיקום של כוכבי הלכת מאדים ומרקורי המביא צרות. לפיכך, עלולות להתרחש בעיות תקשורת, חילוקי דעות,וויכוחים. בנוסף, על פי הורוסקופ חודשי המיקום של כוכב הלכת נוגה, והניגודים בין שבתאי-נפטון מביאים עמם תקוות שווא ואשליות בעקבות בחירות שגויות.

בריאות
בחודש מאי הדברים הם טובים מבחינת מצב הבריאותי של מזל אריה. אתם פשוט נמצאים בשיא האנרגיה. זה לא אומר שאתם צריכים להגזים כי אתם לא בנויים מברזל ומצבים לא צפויים יכולים להתרחש. אסטרולוגיה חודשית ממליצה לכם להימנע מסיכונים מכל סוג שהוא. תשמרו על דיאטה בריאה, תעשו פעילות גופנית כדי להירגע ותבלו זמן עם יקיריכם.

[google1]
[facebook_like_button]