מזל אריה: הורוסקופ חודשי פברואר 2014

בימים הראשונים של החודש מזל אריה יוכל כהלכה להניח לכמה אירועים מצערים מן העבר, רגשיים או גשמיים. נסו להבין כי כמה פרויקטים שנפלו, החברים שאיבדתם, יחסים שפורקו או השקעות שכשלו לא צריכים להעסיק את מחשבתכם.

קריירה וכסף
מזל אריה חש מעט הקלה. לפי תחזית אסטרולוגית חודשית, ונוס חידש את המסלול הישר לתוך בית האחראיות של האריה, , לכן, דברים מתבררים, זזים, תופסים תאוצה. דברים שקשורים למקצוע שאתם עושים עם הנאה מעניקים לכם הזדמנויות להגיע להישגים.
בפברואר 2014, לפי הורוסקופ חודשי מזל אריה יקבל תמיכה ממשפחתו במשהו שקשור לבית. במהלך חודש פברואר 2014, הכספים של מזל אריה תלויים הרבה בשותפויות (בני הזוג, שיתופי פעולה וכו ‘)חוזים. מרקורי, לפי אסטרולוגיה חודשית נמצא במסלול נסיגתי ויכול להחמיר, לעכב או לבלבל. לשים לב לתקשורת!


אהבה וזוגיות
מערכות היחסים של מזל אריה אינם קלים לניהול בפברואר 2014. ישנו, כמובן, עניין ברור כלפי היחסים, מתרחשים אירועים מיוחדים, אבל התחושה הכללית יכולה להיות של מחלוקת או קושי. השמש, השליטה של האריה, נמצאת בבית הזוגיות, אך מלווה במרקורי רטרוגרד, כמעט כל החודש (6 – 28 בפברואר 2014). לפי כך, אתם יכולים לצפות לאי הנוחות הנגרמת על ידי תקשורת לקויה וגם חוסר תשומת לב, בלבול או שיפוט מוטעה. על פי הורוסקופ חודשי החודש הזה אינו מתאים לקבלת החלטות אשר נוגעות זוגיות של מזל אריה, אבל יכול להיות חודש מאוד מתאים לניתוח המצב הקיים.

בריאות
בפברואר 2014 לא נראים בעיות בריאותיות של מזל אריה, להיפך, חודש זה יכול להביא כמה פתרונות לבריאות, במידת הצורך.
עם זאת, יש חולשה מול מזונות מפתים לא רצויים. תיזהר עם ממתקים ומעדנים אחרים!

[google1]
[facebook_like_button]



httpvh://www.youtube.com/watch?v=2IxrIYbDs6s