מזל אריה הורוסקופ חודשי נובמבר 2015

עבור מזל אריה זאת לא תקופה מצוינת, כך שיהיה לטובה להימנע מהתחייבויות שמעל יכולותיו. לאחר אמצע החודש המזל יכול להיות בצד שלכם. שיפורים יכולים להתרחש במקום העבודה ובתוך המשפחה. אבל לפחות מדובר על חודש טוב במונחים כספיים. גם יכול להיות שהרבה פעמים אחרים, ככל הנראה, לא יסכימו עם הרעיונות של מזל אריה.

קריירה וכסף
השמש, נוגה, ומרקורי בחלקו הראשון של החודש, פשוט יידחפו את מזל אריה להשתתף בפגישות או אירועים המתקיימים תחת פטרונותם של ארגונים מסוימים שבהן הוא יכול לפגוש אנשים עם האינטרסים זהים לו. בכל המקומות האלה מזל אריה יכול לקבל הזדמנויות של שיתופי פעולה אפילו למצאו עבודה. החברים גם יכולים לתרום בתחום הקריירה שלו. לפי הורוסקופ חודשי הוא צריך תמיד להציג התנהגות מאוזנת ודיפלומאטיה. בתחום הפיננסי יהיה לחץ מסוים. האריות יכולים להרוויח הרבה כסף, אבל זהירות, הסיכון של הפסדים נוכחת גם הוא.

אהבה וזוגיות
גם אם יופיע איזה סכסוך מעת לעת, זוגיות האריות, לפי אסטרולוגיה חודשית יציבה בדרך כלל. אתם ובני זוגכם עסוקים בדברים פרגמאטיים, כנראה קשורים לכסף או טובין. תחומי האחריות מחולקים בתבונה, אתם עוזרים אחד לשני בענייני היום יום. בנוסף, תתמכו אחד בשני גם כשמדובר על שאיפות בקריירה או מעמד חברתי. במקרה של מערכות יחסים חדשות האווירה במהלך החודש הזה היא חמה עם רגשות חזקים, עם תגובות מוגזמות והבעיות עשויות להיות נפוצות יותר או יותר חריפות.

בריאות
השבועיים הראשונים של החודש עדינים: לפי תחזית אסטרולוגית חודשית מרקורי מתחיל בנסיגה סביב לנפטון, בבית המחלות של מזל אריה. דבר זה עלול לגרום לזיהומים בדרכי הנשימה, הרעלת, לקויי ריכוז וזיכרון או של תשומת לב.

[google1]
[facebook_like_button]