מזל אריה הורוסקופ חודשי מאי 2016

בחלק הראשון והאחרון של החודש, לפי הורוסקופ חודשי יש עבור מזל אריה הזדמנות לגלות או ליישם מיומנויות שיאפשרו לו הכנסות נוספות. גישה לא מקובלת, לא תעשה לו כבוד, לא מבחינה חברתית ולא מבחינה מקצועית.

 

 

 

קריירה וכסף
החודש לפי אסטרולוגיה חודשית עדיף שהאריות יחזרו באופן איטי לפעילויות שגרתיות. זה לא הזמן ליוזמות חדשות. רק בחלק האחרון של החודש מזל אריה יכול לעשות כל מה שהוא אוהב בתחום הקריירה כי יש סיכוי להצלחה. עד אז, הדברים לא הולכים בצורה חלקה. השמש, בעלת בית העבודה של מזל אריה יושבת במקום לא כל כך טוב, דבר אשר גורם לירידה ברמת יעילות, או חובה לעשות את העבודה הוא לא אוהב.

אהבה וזוגיות
תחזית אסטרולוגית חודשית מבשרת על תקופה מורכבת, מכיוון שמאדים מתחיל לסגת מבית היחסים. לפי כך יהיו הרבה התרחשויות בלתי רגילות ואירועים שקורים בחייכם אשר ייקחו אתכם לכיוונים לא צפויים. בנוסף תהיה לכם נטייה לחזור אל העבר. ייתכן שתחדשו מערכת יחסים מזמנים עברו או יעלו נושאים שלא היו ברורים מספיק באותו הזמן. המאפיינים של תקופה הזו נעים בין יריבות, קנאה, אהבה, שנאה. עכשיו תוכלו להבחין אם יש לכם מערכת יחסים יציבה.

בריאות
לפי הורוסקופ האריה חייב להיות זהיר לגבי מצבו תקין של בריאותו. מאדים נמצא בנסיגה וזה יכול לחדש צרות ישנות או להופיע בעיות בריאותיות חדשות כמו כאבים, דימומים, דלקות, פריחות, חום וכו’. לכן, אתם חייבים להיות זהירים מאוד, כדי למנוע בעיות בריאות שונות שעלולות להתרחש ויכולות להפריע לתפקודכם.


מספר הצפיות בעמוד זה: 3,548
Rate this post