מזל אריה הורוסקופ חודשי יוני 2016

אם אתם מזל אריה, לפי תחזית אסטרולוגית חודשית אתם תהיו לחצים במקום העבודה, עד אמצע החודש. רצוי להיזהר בחודש הזה גם מכמה בעיות בריאות. דבר נוסף הוא שיש להימנע מהתחייבויות כבדות במחצית השנייה של החודש ובשבועיים הראשונים של החודש הבא.

 

 

 

קריירה וכסף
בית הקריירה של מזל אריה תישאר ביוני תחת ההשפעה של מאדים ושבתאי. לפיכך, החודש אתם תוכיחו אמביציה גדולה, תקבעו סדרי העדיפויות ותפעלו להשגת המטרות לטווח קצר ובינוני. כתוצאה מהמקצועיות שאתם מוכיחים על פי הורוסקופ חודשי אפשרי קידום הקריירה וצמיחה. עשויות להיות גם הזדמנויות לשינוי מקום עבודה או לאלה שאינם מחפשים עבודה, אפשרות לפגוש אנשים אשר יסייעו להם למצוא עבודה אחרת. מצד שני חודש יוני אינו חיובי לאשראי, ספקולציות פיננסיים או רווחים קלים אחרים. יהיה לכם כסף, אבל יהיה עליכם לעבוד בשבילו.

אהבה וזוגיות
זה נראה שמדובר על תקופה רגועה בחיי הזוגיות, אף על פי שיהיו כמה מחלוקת קטנות. בני מזל זה מודאגים לגבי נושאים די פרגמאטיים דברים כגון: כסף, רכישות וכו’. מזל אריה שותף לאחריות ועבודות בבית, תומכים אחד בשני ועוזרים אחד לשני. במקרה של מערכות יחסים קבועות, התשוקה המינית מתבטאת בכל הכוח. במקרה של מערכות יחסים חדשות יש תשוקה ורגשות מאוד אינטנסיביים, ובגלל זה התגובות עשויות להיות מופרזות והבעיות יכולות להיות חריפה או בתדירות גבוהה יותר.

בריאות
לפי אסטרולוגיה חודשית החודש הזה לא נראה טוב מבחינת הבריאות, אבל אתם לא צריכים לדאוג. יהיה קשה יותר לפי הורוסקופ בחלק הראשון של החודש, אבל לאחר מכן המצב ישתפר. כדי למנוע בעיות בריאותיות פוטנציאליות, האריות חייבים להיות זהירים ולנוח, להקדיש זמן לפעילות גופנית, לאכול נכון ולא להסס לקחת מינרלים, תוספי מזון וויטמינים.


מספר הצפיות בעמוד זה: 3,713
Rate this post