מזל אריה: הורוסקופ חודשי אוקטובר 2015

חברים, קרובי משפחה, עמיתים לעבודה ובוסים ירגיזו את מזל אריה החודש. אפילו אם הם לא יעשו כלום, הכל זה בראש שלכם. נסו לקבוע מה גורם לכם לעצבנות יתרה ותטפלו בזה כדי למנוע סיבוכים מיותרים.

קריירה וכסף
בזכות של מרקורי, מזל אריה יהיה גם פעיל וגם יצירתי. אתם מצליחים להכניס ערך לכישורים שלכם ולמשוך תשומת לב. יש לכם רצון לעבוד, רעיונות מתוחכמים וחדשניים, רעיונות נועזים ואתם פועלים עם הרבה אומץ, יותר לבד מאשר עם אחרים. ברור שאתם במגמה להיות דומיננטיים, מה שיכול להביא לאי הנוחות או אפילו תדמיתכם יכולה להיות מושפעת. מבחינה כספית, לפי הורוסקופ חודשי הדברים הם בסדר ויהיו רווחים. עם זאת, לא להגזים כי אתם יכולים להישאר עם הכיסים ריקים.

אהבה וזוגיות
הדברים חוזרים למצב התקין בהדרגה, מפני שמרקורי חוזר למסלול ישר. סוף, סוף, חיי הזוגיות של מזל אריה חוזרים להיות נורמאליים לאחר תקופה די סוערת, עם מצבים מבלבלים ואי הבנות רבות. עדיין, לפי תחזית אסטרולוגית חודשית יהיו בעיות לפתור, אבל אתם בדרך הנכונה. חלק מהבעיות היו קשורות להורים או לבית. יש לטפל בבעיות האלה, כמובן, אבל עם טקט. בתקופה זו יש להימנע לקבל החלטות חשובות בנוגע למערכת היחסים, משפחה או בית. תנתחו בקור רוח כל מצב קיים, תתקשרו ותהיו הגיוניים.

בריאות
מבחינת הבריאות, הנוכחות של מאדים, עדיין גורמת במידה מסוימת למחלות ולסבל. הגוף של האריות בגלל מתחים, נחלש. אסטרולוגיה חודשית ממליצה לנוח יותר, לאמצו אורח חיים כמה שיותר בריא. הירקות והפירות לא צריכים להיות חסרים בתזונה שלכם. העצה שלנו היא להגיע לרופא בכל פעם שאתם מרגישים שמשהו לא הולך טוב ולהקשיב להמלצותיו.

[google1]
[facebook_like_button]