מזל אריה: הורוסקופ חודשי, אוגוסט 2014


בני מזל אריה יוכלו ליהנות, לפי הורוסקופ חודשי החודש מרוויחים ממקורות שונים ומהחיים באופן כללי. מדובר על תקופה פרוגרסיבית ובילוים עם חברים עד אמצע החודש. לאחר התקופה הזאת אתם תתחילו להרגיש עייפות. גם ההוצאות עשויות להיות יותר גדולות מהרגיל. יש להימנע מקונפליקטים עם אנשים משפיעים.

קריירה וכסף
על פי תחזית אסטרולוגית חודשית, בתחילת החודש מאדים, שהוא כוכב הפעולה, יכנס לבית הקריירה של אריה. המעבר הארוך של מאדים יעניק לקריירה של האריה רוח של יזמות, תחרותיות, הרצון להוכיח את עצמו, את הצריך לעשות את הכל בעצמו ורק בכוחותיו. אבל, כדי להיות מסוגל לתת את כולו, מזל אריה חייב להיות אובייקטיבי, מדויק, חייב להתמקד במטרות ומושמע פעולה. האנרגיה של בני מזל אריה היא יוצאת דופן אך אם הם יאבדו שליטה על זה יכול להביא להרבה צרות כמו סכסוכים עם הממונים, שערוריות וכישלון. אבל, האריה יכול בקלות לאמץ אסטרטגיה טובה ולקחת סיכונים ואז לעבור את הכל בשלום.


אהבה וזוגיות
לפי אסטרולוגיה חודשית מזל אריה, כוכב וונוס נמצא בזווית לא חיובית עבור חיי האהבה של מזל אריה והוא נוטה להדגיש את העצב בחיים הרגשיים: אכזבות, בגידות, פרידות, בדידות, אהבה בלתי אפשרית. עבור חלק מבני מזל זה, וונוס בבית השניים עשר יכול לבשר על סיפור האהבה סודית, כנראה משהו אסור. בתקופה של שבועיים האווירה היא די שלילית, אך השמש עשויה להסוות זאת על ידי האופטימיות, של פעילות חברתית ושל ידידות. תנצלו את כל זה עד כמה שאפשר, תינינו ממנעמי החיים בשניים כדי לחזק את מערכת היחסים שלכם!.

בריאות
אתם עסוקים מאד בבעיות בריאותיות החודש הזה. מחלה יותר ישנה תתפוס שוב את תשומת לבכם. מצד שני, יש לכם רגישות גדולה לזיהומים, אבל הכל קטן עליכם כי יש לכם מצב הרוח מצוין.

[google1]
[facebook_like_button]



httpvh://www.youtube.com/watch?v=gvwc87oVEPE