הורוסקופ חודשי מזל גדי נובמבר 2018

רבים מכם יהיו מלאי התלהבות, פשוטו כמשמעו, בעיקר בתחום המקצועי, אך לא להגזים עם עומס העבודה, כי בקושי ניתן יהיה למצוא מספיק זמן להירגע. מומלץ להתחיל פרויקטים חדשים שעד עכשיו היססתם להתחיל בשל חוסר הביטחון.

קריירה וכסף

אתם לא אוהבים להתרברב, אבל גם לא יכולים להתלונן על הקריירה שלו. לפי אסטרולוגיה חודשית זה לא באמת מה שאתם רציתם וצריך סבלנות, מתינות, כי אתם יכולים להיתקל בעיכובים, בעיות לא צפויות או סיבוכים. מבחינה פיננסית , הדברים דווקא בסדר, אבל זה לא מזיק להיות זהירים.

אהבה ומשפחה

אתם לקרת תקופה מאוד וחשובה בחייכם. לפי תחזית אסטרולוגית חודשית ונוס היה בבית הזוגיות די הרבה זמן, כך שמספר אספקטים של היחסיים היו תחת זכוכית מגדלת. אתם הגעתם לתבונות רבות בקשר ליחסים שלכם ובטח גילתם מה שוונוס רצה להעביר לכם. אם לא, אתם תבינו בקרוב. ונוס מחדש את מסלולו הישר ובכך הרבה דברים יתבהרו, יהיו פתרונות, אירועים משמעותיים וכל העיכובים ייעלמו.

המצב הבריאותי

הרבה דאגות, התרגשות, חוסר מנוחה ובמיוחד האווירה של חוסר שלווה גורם לכם להרגיש לא טוב. לפי הורוסקופ חודשי אתם נמצאים תחת לחץ וזקוקים לשסתום שדרכו לשחררו. תעשו ספורט, תרקדו, תצאו לטייל ותנוחו.

[facebook_like_button] [google1]



הורוסקופ תשע"ח
הורוסקופ תשע"ח

אסטרולוגיה שנתי תשע"ח קובע כי במישור הפוליטי צפויים לא מעט שינויים, כמובן שלא יהיו אלה שינויים הרי גורל אך מדובר בשינויים משמעותיים בהחלט לעומת ...