מזל סרטן הורוסקופ חודשי ינואר 2017

מזל סרטן הורוסקופ חודשי ינואר 2017בעשרת הימים הראשונים של החודש, לפי הורוסקופ חודשי מזל סרטן נמצא במצב רוח די ירוד ונוטה להתבוננות פנימית. מזל סרטן מעוניין יותר מבעיות של אלה שלידו וייתכן שיעשה פשרות למענם. עם זאת, אל תנסו להיות מעורבים בסיפורים שלהם, אם לא מבקשים עזרה. בנוסף, תסמכו יותר על האינטואיציה, במיוחד אם אחדים נוטים לנצל את אדיבותכם.

קריירה וכסף

במהלך החודש הזה תהיה הרבה עבודה, אבל זה בסדר, כי יש לכם הרבה אנרגיה ואתם אוהבים להיות במרכז העניינים, אז לעבודה! מלבד דברים אקטואליים ומעורבות ביוזמות חדשות, יהיו גם פעילויות מסוימות שהיו על סדר היום בעבר. ייתכן שכמה מהפרויקטים ימשיכו זמן רב יותר או יהיה צורך בתיקונים. במחצית הראשונה של החודש, לפי תחזית אסטרולוגית חודשית יכולים להיות בעיות שונות הקשורות לתקשורת, מסמכים, מכתבים או חוסר תשומת לב. זה גם אפשרי בגלל שאתם לא מצליחים להתרכז קצת יותר. מבחינה פיננסית, אתם מסתדרים לא רע ויהיו רווחים במיוחד בחלק האחרון של החודש.

אהבה וזוגיות

לאחר חודש וחצי של נסיגה, ונוס, בעלת הבית של הזוגיות של מזל סרטן, חוזר למסלול ישר בסוף חודש שעבר. משהו מתחיל לזוז סוף, סוף. לפי אסטרולוגיה חודשית אי הבנות מתבהרות, חסימות נעלמות, משהו שנותק יכול לחזור למה שהיה קודם. אירועי החורף מתחילים לחשוף את משמעותם. הם חלק מתמונה כללית ויש לה משמעות מיוחדת עבור חיי הזוגיות של הסרטנים. אתם יכולים להסיק מסקנות חשובות לאושר העתידי. החלק האחרון של החודש מביא הישגים בחיים הסנטימנטאליים שלכם.

בריאות

אם שבועות האחרונים איכשהו היו כמה בעיות קשורות לריאות, החודש מביא שיפור של מצבו הכללי של מזל סרטן או פתרונות רפואיים. לא צפויים בעיות חדשות, אך יש קושי להתרכז בחלק השני של החודש.


מספר הצפיות בעמוד זה: 2,807
Rate this post



הורוסקופ תשע"ח
הורוסקופ תשע"ח

אסטרולוגיה שנתי תשע"ח קובע כי במישור הפוליטי צפויים לא מעט שינויים, כמובן שלא יהיו אלה שינויים הרי גורל אך מדובר בשינויים משמעותיים בהחלט לעומת ...