מזל מאזניים הורוסקופ חודשי דצמבר 2016

מזל מאזניים הורוסקופ חודשי דצמבר 2016הורוסקופ חודשי של מזל מאזניים חוזה על בעיות רגילות, לא יוצאות דופן, אבל עם כל זה מומלץ מאד לשוחח בנחת עם אחרים לפני שהוא מקבל החלטות חשובות יותר או חשובות פחות. כמה טיפים טובים יכולים להדריך אתכם לכיוון הנכון.

קריירה וכסף

הדברים חוזרים לקדמותם, גם בקריירה וזה יתבטא גם במישור הכספי, כך שאפשר לדבר על סכומים נוספים של כסף, הטבות, זכויות. על פי תחזית אסטרולוגית חודשית יהיה שיפור ביחסים הקשורים לשיתופי פעולה ועבודת צוות של מזל מאזניים. לכן, עדיף לנצל את התקופה הזו כדי לנסות מכיוון שיותר מאוחר הדברים העלולים להתקדם הרבה יותר איטי ממה שתכננתם. לחזק מערכות יחסים, שותפויות לעבוד כי הם יהיו תלויים רבים בחודשים הבאים, אשר עשוי להיות קשה ולא שנוי במחלוקת.

אהבה וזוגיות

זה נראה שמדובר על תקופה רגועה בחיי הזוגיות, אף על פי שיהיו כמה מחלוקת קטנות. המאזניים מודאגים לגבי נושאים די פרגמאטיים דברים כגון: כסף, רכישות וכו’. מזל מאזניים שותף לאחריות ועבודות בבית, תומכים אחד בשני ועוזרים אחד לשני. במקרה של מערכות יחסים קבועות, התשוקה המינית מתבטאת בכל הכוח. במקרה של מערכות יחסים חדשות יש תשוקה ורגשות מאוד אינטנסיביים, ובגלל זה התגובות עשויות להיות מופרזות והבעיות יכולות להיות חריפה או בתדירות גבוהה יותר.

בריאות

זה נראה, לפי אסטרולוגיה חודשית שאתם נהנים מתקופה ללא בעיות בריאות. יכולים להיות רק בעיות קטנות, חרדות או אי נוחות. מהסיבה הזו, מומלץ להירגע, לנוח, לעשות הפעילויות שנעים לכם לעשות ומרגיעות. אתם נוטים לנתח כל המצבים כל הזמן, לעמוק וזה לא עושה לכם טוב. אם אתם חשים אי שקט בגלל כל מני סיבות, מומלץ לדבר על זה עם אלה שקרובים אליכם.


מספר הצפיות בעמוד זה: 3,113
Rate this post



הורוסקופ תשע"ח
הורוסקופ תשע"ח

אסטרולוגיה שנתי תשע"ח קובע כי במישור הפוליטי צפויים לא מעט שינויים, כמובן שלא יהיו אלה שינויים הרי גורל אך מדובר בשינויים משמעותיים בהחלט לעומת ...