מזל דלי: הורוסקופ חודש יוני 2015

מזל דלי אוהב להתעסק בדברים החשובים בחייו אבל החיים מורכבים גם מהרבה דברים קטנים אשר לפעמים הם לא פחות חשובים. לכן חשוב לראות את התמונה הכוללת ולקחת בחשבון כל האפשרויות וכל הפרטים גדולים וקטנים כאחד.

קריירה וכסף
הנסיגה של מאדים יכולה להשפיע על החיים המקצועיים ואפילו לגרום לשינויים בקצב העבודה. כבר זמן מה מזל דלי מרגיש שמשהו משתנה ושהדברים אינם אותו הדבר. הוא ירגיש מצד אחד חוסר חשק לעבוד וירידה במוטיבציה או אמביציה ואגרסיביות. אתם חייבים ללמוד איך להעריך נכון את הסיכונים במקום העבודה. מומלץ, על פי אסטרולוגיה חודשית לא להיות מעורבים בפרויקטים חדשים אלא להתארגן מחדש בעבודה. מבחינה כספית, הדברים הם די יציבים, אבל בנושא ניהול הכסף עדיין יש להיזהר.

אהבה וזוגיות
לאחר שהייה ממושכת כוכב הלכת ונוס עוזב את בית הזוגיות. אולי למדתם כמה לקחים שיעזרו לכם בעתיד כמו להיות סבלניים, להראות אומץ כדי לבטא רגשות ולהראות שאתם מסוגלים לקבל חיבה. תלוי רק במזל דלי אם הוא יוכל להצליח להפגין הבנה, לתקשר, להבין מה הוא רוצה מבני זוגו וממערכת היחסים. בינתיים, לפי הורוסקופ חודשי הדברים יהיו יותר רגועים. גם ונוס יכין את הקרקע עבור הרווקים לאהבה חדשה.

בריאות
תחילת החודש לפי תחזית אסטרולוגית חודשית מאופיינת על ידי מצבי רוח, עצבנות וחוסר אנרגיה. יש לנצל את הרגעים הפנויים כדי להירגע. כדי לשפר את רמת האנרגיה תואכלו יותר ירקות ופירות. בחלקו השני של החודש אתם תהיו יותר רגועים ושמחים. תיזהרו, קיים גם סיכון של פציעות או תאונות  קטנות.

[google1]
[facebook_like_button]