מזל דלי: הורוסקופ חודשי, יוני 2014


במהלך החודש הזה, עדיף על מזל דלי להסתמך על כוחו ויכולתו. תתרחקו ממצבי מתח עד כמה שניתן, כי זה יכול לגרום נזק חמור למערכת היחסים. בשבילכם, החודש יהיה תמריץ גדול עבור חיים טובים יותר.

קריירה וכסף
מזל דלי מאד רוצה לקדם את הקריירה שלו, אבל ללא שום קשר לזה הוא עבוד קשה ובהנאה והתוצאה תגיע: רווחים. לפי הורוסקופ חודשי הרגישו את נוכחותם של יופיטר ונוס, אשר יעניקו לכם אנרגיה, וערכה במקום העבודה. בזכות מרקורי, אתם פועלים מצוין והרעיונות זורמים, כך שתצליחו בכל המטרות שרציתם להשיג. קשיים ומכשולים קטנים יכולים לפעמים לעכב אתכם, אך אין דאגה הכל מסתדר בסוף לצד הטוב ביותר.


אהבה וזוגיות
על פי אסטרולוגיה חודשית החודש הזה יהיה שקט, במיוחד בשבוע הראשון. זה נראה שהשמש, השולטת בבית הזוגיות של מזל דלי, דוחפת ליותר אינטימיות. הדגש הוא על הרגש, על ההתרגשות, על המשפחה והבית. המעבר של מרקורי לבית אהבה, יביא רק דברים חיוביים. האווירה נעימה, אתם מלאי התלהבות, נוהגים לפלרטט, יש לכם גישה שובבה ופתוחים לאתגרים וקשרים חדשים. הדברים, במישור האהבה מתפתחים החודש לכיוון הרפתקה, חושניות, רומנטיקה ותשוקה, כי השמש נמצאת בבית האהבה שלכם.

בריאות
יש לכם כוח ואנרגיה בשפע, לפי תחזית אסטרולוגית חודשית. אתם נהנים ממצב בריאותי מעולה, אבל לא צריך להגזים. מומלץ להיות זהירים, להימנע קיצוניות מכל סוג שהוא, כי אתם נוטים להיות מתוחים במידה מסוימים. לפיכך, יש לקחת הפסקה מהעבודה כדי להירגע ולנוח. לנוכחותו של יופיטר בבית הבריאות מזל דלי יש שני צדדים: מצד אחד הוא תומך בכם פיזית, מצד שני הוא מזהיר, כך שתהיו זהירים.

[google1]
[facebook_like_button]



httpvh://www.youtube.com/watch?v=qCMqIT19dX4