מזל בתולה הורוסקופ חודשי מאי 2016

מזל בתולה מתחיל את החודש בצורה מאוד לא שקטה, אך, כל יום שעובר הוא יהיה יותר ויותר רגוע. לא באמת יש לו סיבה להיות רציני מדי בתקופה זו. עם זאת, לפי תחזית אסטרולוגית חודשית בעיות משפחתיות עשויות למשוך תשומת לבו, במיוחד אלה הנוגעות להורים ולילדים. נסו להיות אופטימיים ולהתרכז במציאת פתרונות.

 

 

 

קריירה וכסף
ונוס עוזב את בית העבודה ולפי הורוסקופ חודשי, יש סיכוי של הצלחה, יש רצון טוב, אבל צריך קצת מאמץ מצדכם. אל תשכחו שאתם צריכים קשרים, מיזמים משותפים, שיתופי פעולה ושותפויות כדי להצליח ולשגשג בכל מה שאתם עושים. אבל, הדברים נראים שמתיישבים בכוחות עצמם, כי החודש יהיו חוזים אשר עלולים להביא לפרויקטים חדשים ובריתות חדשות בתחום הקריירה. מבחינה פיננסית, הדברים מסתדרים די טוב. אתם יכולים לצפות להכנסה נוספת של כסף וכמה בעיות מן העבר יתפזרו.

אהבה וזוגיות
נדמה שהדברים מתחילים להירגע ושינויים קטנים מתרחשים, הודות כניסתו של ונוס למזל בתולה. לפי אסטרולוגיה חודשית אתם מציגים מקוריות, עצמאות וצורך למרחב וחופש. ייתכן שתתחילו קשר חדש, אם אתם פתוחים לזה, בזכות השמש בבית האהבה. יכול להיות אפילו רומן עם מישהו מרחוק. אם אתם נמצאים במערכת יחסים יציבה, הגיע הזמן שיהיה מעט רענון, להיות פתוחים לחוויות חדשות.

בריאות
שוב התנועה של מאדים מפשיעה גם על בריאותכם. לכן, אתם תרגישו תנודות של האנרגיה בזמן הפעילות, אשר יכולות להיות גורם סיכון ויצרו בעיות בריאותיות. המלצת הורוסקופ להיות זהירים ולנקוט בצעדים מתאימים. התרחקו מסכנות, אימצו אורח חיים בריא, תזונה מאוזנת, מגוונת, לקחת ויטמינים או תוספי תזונה.


מספר הצפיות בעמוד זה: 3,614
Rate this post