מזל דגים: הורוסקופ חודשי, יוני 2014


רבים מבני מזל דגים מרגישים רגשות מבולבלים. זה הו חודש שקט, אז לא סביר שיהיו  קשיים משמעותיים כלשהם. במהלך החודש הזה לא לסמוך על עיוור בעמיתים לעבודה. במידה שתצטרכו להתייעץ על נושא מסוים תעשו זאת עם משהו שאתם מכירים את נאמנותו. אסטרולוגיה חודשית ממליצה שתתכוננו לעבוד קשה ולהתרחק מכאלה שזוממים כל מני דברים בעבודה.

קריירה וכסף
בסופו של דבר, מדובר על חודש גדוש בעבודה אינטנסיבית מאד. לפי תחזית אסטרולוגית חודשית אתם רוצים ללמוד דברים חדשים ולשנות אפילו את התחום שאתם עובדים בו כרגע. היכולת של מזל דגים לפתח יחסים וחברות יכולה לעזור לו להרווח ולקבל הזדמנות לזכות בשיתופי פעולה נוספים. מאדים כבר חידש את מסלולו הישר, דבר אשר יכול להביא תועלת בעסקים, השקעות וברווח כספי.


אהבה וזוגיות
חודש יוני הוא חודש יציב, עם דגש על היבטים שקשורים לבית, על נוחות, ביטחון וחיבה. לפי הורוסקופ חודשי אתם הרבה יותר רגועים, כך שאתם לא נוטים לכיוון של תשוקות סוערות ולא רוצים להיות מעורבים יותר מדי מבחינה רגשית , או לקחת סיכונים גדולים. אם אתם נמצאים במערכת יחסים בני זוגכם הם שותפים מצוינים בכל מה שקשור לרכישות, תוכניות פיננסיות, כיצד לנהל את הכסף, איך להשיג רווח, וכו ‘. אם אתם מחפשים בני זוג, אתם נמשכים לאלה אשר יבטיחו את רווחתם ואת הביטחון הכלכלי.

בריאות
אסטרולוגיה חודשית  ממליצה לשים לב למצב הבריאות במהלך חודש זה. דברים נוטים לזרום לכיוון לא כל כך חיובי, בעיקר בחלקו הראשון של החודש. האופוזיציה של שבתאי, שהוא שליט בית הבריאות של מזל דגים, כלפי השמש, עשויה להביא לאי נוחות פיזית, ככל הנראה בגלל אורח חיים כאוטי ורשלנות כלפי עצמכם. אז, לא לשכוח שיש לנוח,להירגע , לעשות פעילות גופנית ולאמץ תזונה בריאה.

[google1]
[facebook_like_button]



httpvh://www.youtube.com/watch?v=VNHkcPklmsg