הורוסקופ חודשי מזל שור אוקטובר 2024

השליש הראשון של החודש על פי לפי הורוסקופ חודשי דורש תשומת לב רבה דווקא לגבי דברים טריוויאליים. הירח החדש יהיה מועיל לגבי כל הדברים אשר תכננתם, עד שהירח המלא מעניקה לכם את הנטייה להיות אטומים לגבי כל חידוש.

קריירה וכסף

לאט, לאט הדברים מתחילים לחזור למצב הנורמאלי ואתם יודעים בדיוק מה עליכם לעשות. לפי תחזית אסטרולוגית חודשית אפשר לסמוך על מאדים שנמצא בבית בקריירה של, אשר מביא אנרגיה, שאפתנות והצלחה. מבחינה כלכלית, הכל נראה טוב ועם זאת, תיזהרו איך אתם מנהלים את הכסף במחצית השנייה של החודש.

אהבה ומשפחה

זה נראה שמדובר על תקופה רגועה בחיי הזוגיות, אף על פי שיהיו כמה מחלוקת קטנות. אתם מודאגים לגבי נושאים די פרגמאטיים דברים כגון: כסף, רכישות וכו’. במקרה של מערכות יחסים קבועות, לפי תחזית אסטרולוגית חודשית התשוקה המינית מתבטאת בכל הכוח. במקרה של מערכות יחסים חדשות יש תשוקה ורגשות מאוד אינטנסיביים, ובגלל זה התגובות עשויות להיות מופרזות והבעיות יכולות להיות חריפה או בתדירות גבוהה יותר.



המצב הבריאותי

החלק הראשון של החודש אתם תהיו, לפי תחזית אסטרולוגית חודשית אנרגטיים, חיוביים ומלאי יוזמה. הסיכוי להתמודד עם בעיות בריאות הוא נמוך. בחלק השני של החודש מרקורי בנסיגה יגרום לכם להיות נסערים לפעמים.


מספר הצפיות בעמוד זה: 166
5/5 - (1 vote)