מזל תאומים: הורוסקופ פברואר 2015


בני מזל תאומים החודש נהנים לפי הורוסקופ חודשי מרוויחים נאים ממקורות שונים ובכלל מחייהם. מדובר על תקופה טובה ובילוים עם חברים. אולי אתם מגזימים וכתוצאה לאחר התקופה הזאת אתם תתחילו להרגיש עייפות מסוימת. בגלל ריבוי בבילוים גם ההוצאות עשויות להיות גבוהות מהרגיל. תנסו להימנע מקונפליקטים עם אנשים חשובים אשר יכולים להשפיע על עתידכם.

קריירה וכסף
החודש הזה הוא חודש פורה ומשביע רצון. על פי אסטרולוגיה חודשית השמש מביאה עבור מזל תאומים הזדמנויות לשיפור סמכותם בתחום הקריירה. מרקורי מעודד רעיונות חדשים, תחומי עניין רוחני ותקשורת. התמונה היא דינאמית הסיכויים להצליח הם מבטיחים וזאת בגלל שהשליט של בית העבודה של מזל תאומים, יופיטר, אשר עכשיו לא רק שנמצא בעמדה חזקה מאוד, אבל הוא בקשר הדוק עם סטורן, אשר דוחף ליצירתיות וקידום. ככזה, החודש במישור המקצועי ממקם אתכם בצורה חיובית וייתכן קידום או לפחות הוכרה.

אהבה וזוגיות
חיי האהבה והזוגיות שלכם, הם כמו בטנגו: צעד קדימה, שניים אחורה. ייתכן שבחלק הראשון של החודש לא יופיעו בעיות רבות מדי וזאת, על פני השטח. אבל אם אתם מסתכלים מתחת לנורמאליות תתחלו, איכשהו, לראות פרטים קטנים שמשבשים את הכל. אל תאמצו את ההתנהגות של היען. לפי תחזית אסטרולוגית חודשית פרטים אלה נוטים לייצר תסכולים או סלידה אשר יהיו גלויים יותר בחלק השני של החודש. תקשורת היא המפתח! תקשורת פתוחה, בונה, נדיבה, ללא רמיזות, האשמות או עלבונות.

בריאות
לפי הורוסקופ עבור מזל תאומים אין החודש איומים רפואיים גדולים. השמש נמצאת בקשת, ומעניקה לו חיוניות ואנרגיה. יתרה מזאת, הכוכב צדק עם שבתאי, מעניקים סיבולת מעולה לתאומים. זהו חודש שבו אתם יכולים להשקיע קצת בבריאות: בדיקות שנתיות, לבקר את רופא השיניים, לקחת תוספי מזון, חברות בחדר כושר ועוד.

[google1]
[facebook_like_button]


XXX