מזל תאומים: הורוסקופ נובמבר 2014


מזל תאומים ירגיש כאילו החיים לקחו הפסקה, במקרה שלו, או במקרה גרוע יותר, מרגיש שהחיים הולכים בכיוון ההפוך. לפי הורוסקופ חודשי יהיה עליו לחזור על משימות מסוימות, דבר אשר יתרוקנו אותו מאנרגיה. נסו לקחת את הדברים כפי שהם, על מנת לראות את התמונה הגדולה שהיא לא רעה.

 

קריירה וכסף
בחודש הזה מזל תאומים יפגין הרבה יצירתיות. כולם יבחינו בכישרון ובמקוריות שלו. בדרך הזו, מזל תאומים יחזק את עמדתו ויפתח מיומנויות. לא לפספס שום סיכוי, סיכוי להיות במקום הנכון בזמן הנכון וכך אתם יכולים לנצל את ההזדמנויות. הדברים מסתדרים מבחינת הקריירה לצד הטוב ביותר. מבחינה כספית, לפי תחזית אסטרולוגית חודשית אתם מסתדרים מספיק טוב, אבל חייבים להיות פיכחים ולא לבזבז בלי תועלת.

 

אהבה וזוגיות
זה נראה כאילו שהדברים חוזרים למצב התקין בהדרגה כי מרקורי נמצא שוב במסלול ישר. בסופו של דבר, בחיי הזוגיות הכל חוזר לנורמאליות לאחר תקופה סוערת, עם מצבים מבלבלים ואי הבנות. על פי אסטרולוגיה חודשית עדיין יהיו בעיות לפתור, אבל אתם בדרך הנכונה. חלק מהבעיות היו עם ההורים או הבית. לשים לב איך תטפלו בבעיות האלה, במיוחד במחצית השנייה של החודש. גם בתקופה זו יש להימנע מלקבל החלטות חשובות בנוגע ליחסים, למשפחה או לבית. מזל תאומים חייב לפעול בקור רוח, לתקשר ולהיות הגיוניים.

בריאות
מבחינת הבריאות אתם מרגישים פשוט מעולה. יש לכם הרבה אנרגיה, מקרינים חיוניות ומצב רוח טוב, במיוחד בחצי הראשון של החודש. עם זאת, לא להגזים, כדי שהדברים הדברים לא יצאו מכלל שליטה. רצוי להיות פיכחים, אימצו דיאטה בריאה, מאוזנת, במיוחד אל תגזימו עם ממתקים, דברים שומניים בעלי ערך קלוריים גבוה. אל תשכחו להקדיש הזמן עבור פעילות גופנית ומנוחה כדי לטעון את הסוללות.

[google1]
[facebook_like_button]