מזל תאומים: הורוסקופ מרץ 2015


בתקופה זו מזל תאומים מוקף בני המשפחה וחברים אשר כמעט תמיד מסכימים עם דעותיו. זה בהחלט מסייע לתאומים להפחית פחדים ומעניק לו איזון פנימי מסוים. אכן, בשלב זה, לפי הורוסקופ חודשי נוכחותם מביאה תועלת, אבל בני מזל תאומים חייבים ללמוד גם לקבל ביקורת כי לא תמיד כולם יזההו איתו.

קריירה וכסף
אסטרולוגיה חודשית מכרזה על תקופה די מתוחה. מזל תאומים יהיה עמוס בעבודה וזה ידגום לו להיות מתוח. הדרישות הן גדולות ודחופות והדברים יכולים לקבל תפניות בלתי צפויות, כאשר שאתם מצפים הכי פחות לזה. תצטרכו להתמודד עם קשיים בתאום המאמצים שמובילים להשלמת הדברים או לגבי היעילות הרצויה בתחום העבודה. החלק הראשון של החודש מביא אתו תחושה של חוסר סיפוק, בעוד שהחלק האחרון של החודש נראה יותר חיובי ויכול להביא הישגים, לרבות מבחינה כספית.

אהבה וזוגיות
לגבי מערכות יחסים התקופה של החודש הזה זאת תקופה יותר קשה, כי מרקורי בנסיגה ועובר בין שני בתים. זה יוצר מצבים לא ברורים. בני הזוג יעמידו במבחן בתקופה שיש להם בעיות בריאות או בעיות הקשורות לקריירה. לפיכך יש לצפות לאכזבות, אבל באופן כללי אין מה לדאוג ליחסים. מערכות היחסים החזקות ביותר הן אלה המבוססות על הידידות ועל שותפות. בחלק הראשון של החודש בני מזל  תאומים שהם לבד יזכו בפרשת אהבה סוערת.

בריאות
לפי תחזית אסטרולוגית חודשית לא יהיו בעיות בריאות, אך באופן כללי המצב לא משהו. לכן, התאומים חייבים להיות פיכחים, להיות מאופקים בגלל שבעיות בריאות עלולות להתעורר פתאום. יש להגביל במידת האפשר את הסיכונים באמצעות מנוחה, רגיעה, ספורט, תזונה מאוזנת ובריאה. יש להגן על מערכת העצבים, במיוחד על מערכת הנשימה, מערכת הלב וכלי הדם.

[google1]
[facebook_like_button]