מזל תאומים: הורוסקופ חודש יוני 2015

לפי הורוסקופ חודשי התאומים נכנסים לחודש של התקדמות ומלא מזל. מדובר על התקדמות בקריירה שתתרחש רק לאחר אמצע החודש, כאשר בעבודה אתם תתרמו בכמה דברים מועילים. אדם בעל סמכות יכול לעזור לכם. אתם תרגישו בשליטה בכל דבר אשר תעשו והאוטוריטה שלכם מול אחרים רק משתפרת.

קריירה וכסף
לפי תחזית אסטרולוגית חודשית התאומים יודעים מה הם רוצים והם מוכנים לעשות כל דבר על מנת להשיג את מטרותיהם. החודש אתם רוצים להוכיח לא רק לעצמכם אלא גם לאחרים שאתם מסוגלים להרבה יותר, אך אל תהיו פזיזים. ייתכן שתהססו מדי פעם, אם התחום המקצועי יתערבב עם התחום הסנטימנטאלי. הדגש של מזל תאומים החודש יהיה על בריתות ושיתופי פעולה במקום העבודה. זה הזמן גם לקבל את העובדה שעבודה בצוות הוא דבר מאד מועיל. מבחינה פיננסית מאוד ייתכן שהמצב יהיה מעט לא יציב, אבל בסופו של דבר הכסף כן יגיע.

אהבה וזוגיות
בחודש יוני 2015 מזל תאומים ינצל את התקופה הנוכחית שהיא חיובית בזכות מרקורי וונוס, אשר מעניקים הרמוניה ורגשות חזקים. אתם צמאים לקרבה, לאהבה, לתקשורת ולרומנטיקה. אם אתם כבר במערכת יחסים, היא תהיה כל מה שאתם רוצים. אם אתם עדיין לא בזוגיות, ייתכן שלקרת בסוף החודש, הודות מאדים, נגה ונפטון משהו חדש יתחיל, אבל תנסו להיות ריאליים, מפני שנפטון יכול לגרום לכך שציפיותיכם יכולות להיות רחוקות מן המציאות.

בריאות
מזל תאומים מבחינה בריאותית אין לו על מה להתלונן. דבר לא יעמוד בדרככם. בחלקו הראשון של החודש עלולות להיות בעיות במערכת הנשימה, כמו גם כמה בעיות הנוגעות לתנועה. כדי למנוע זאת תתרחקו מעבודת מאומצת. לפי אסטרולוגיה חודשית בחלקו האחרון של החודש תהיה גם ירידה אנרגטית, כך שאתם תהיו זקוקים למנוחה. גם מצבי רוח ילוו תקופה זו ולכן אימצו אורך חיים מאוזן ובריאה.

[google1]
[facebook_like_button]