מזל תאומים הורוסקופ חודשי פברואר 2016

אסטרולוגיה חודשית מבשרת על תקופה מלאה באתגרים עבור מזל תאומים , אבל החודש הזה יכול להביא הרבה תקווה ואופטימיות. במהלך החודש אתם תהיו מופתעים מהאופן שבו הדברים יסתדרו מעצמם, לאחר שכבר השקעתם המון מאמצים כדי למצוא פתרונות.

 

 

 

קריירה וכסף
זה נראה, כאילו, שיש לכם הרבה עבודה, אבל היתרונות ושבעיות הרצון החומרי הם בהתאם לכך. לפי תחזית אסטרולוגית חודשית, האחראי הראשי לכך,הוא שבתאי אשר מעודד ותומך בביצועיו של מזל תאומים. האמינות, הכוח ואת המומנטום בעבודה נתמכים על ידי כוכב הלכת צדק מבטיח ולהביא הגשמה ומזל בבית הכסף של מזלתאומים. כמו כן, גם השמש מבטיחה הצלחה ושגשוג. עלינו לזכור את האחרון חביב מרקורי, השליט של התאומים, אשר נכנס למסלול הטבעי וישר, אשר מוביל רק לדברים טובים ולרווחה.

אהבה וזוגיות
זאת תקופה משמעותית בקשר למערכות היחסים, מפני שמאדים ממשיך לשבת בבית היחסים של מזל תאומים. לפי אסטרולוגיה חודשית, עכשיו מתחילה נסיגה של מאדים, אשר עשויה להביא כמה שינויים, מתחים, ריחוק, אירועים בלתי צפויים, חסימות, וכו'. אם אתם בתחילת מערכת יחסים, יכולות להיות אי הבנה ואי נוחות. על מזל תאומים להימנע מלקבל החלטות חשובות הקשורות לחיי הזוגיות. לעת עתה, זה יהיה טוב ליהנות מהקיים ולא לתת לתקריות להשתלת על החיים. כל הדברים האלה נגרמים על ידי התנועה הלא טבעית של מאדים.

בריאות
מנקודת המבט של הבריאות הכל נראה די טוב. המצב הבריאותי משפר, הלחץ פוחת, מצב הרוח מצוין. זה נראה שיש לכם את האנרגיה ואת מצב הרוח כדי לכיף. הגיע הזמן לצאת לפעילויות פנאי אפילו לטפס על ההרים או לעשות כל דבר אשר יגרום לכם הנאה. עכשיו הגיע הזמן להתחיל פעילות גופנית באופן סדיר.


מספר הצפיות בעמוד זה: 3,595
Rate this post