מזל תאומים: הורוסקופ חודשי פברואר 2014

לפי הורוסקופ חודשי בחלק הראשון של חודש פברואר, מזל תאומים יקבל את החשיפה שהוא רצה אבל עליו לוודא שמקבל זאת בצורה חיובית. מרקורי חוזר למזל דלי ודפוסי החשיבה שלכם משתנים, אך האיכות של הפרספקטיבות החדשות תלויה בכם.

קריירה וכסף
מסלול הקריירה של מזל תאומים לפי תחזית אסטרולוגית חודשית נשאר מסובך למדי. בפברואר 2014 תידרשו להמשיך להשקיע בבניית העתיד עם סבלנות, עקשנות, להבין שיש צורך להתמודד עם מגבלות מסוימות, לציית לכללים מסוימים. אתם מתבקשים, למעשה לעשות מאמץ ששווה לעשותו, גם אם התוצאות אינן מופיעות באופן מיידי. בחלק האחרון של החודש מבטיח לתאומים הצלחה, הכרה או הישג נוסף בקריירה שלהם. אפשרי שתיתקעו בפרויקטים ישנים יותר. לגבי הכסף החודש, המצב התאומים די מתוח והרבה תלוי בשותפים או עמיתים לעבודה.


אהבה וזוגיות
גם אם יופיע איזה סכסוך מעת לעת, זוגיות התאומים, לפי אסטרולוגיה חודשית יציבה בדרך כלל. אתם ובני זוגכם עסוקים בדברים פרגמאטיים, כנראה קשורים לכסף או טובין. תחומי האחריות מחולקים בתבונה, אתם עוזרים אחד לשני בענייני היום יום. בנוסף, תתמכו אחד בשני גם כשמדובר על שאיפות בקריירה או מעמד חברתי. התשוקה מתעוררת גם היא לחיים, לפי הורוסקופ וזה תקף במיוחד במקרה של מערכות יחסים ישנות, מוצקות. במקרה של מערכות יחסים חדשות האווירה במהלך החודש הזה היא חמה עם רגשות חזקים, עם תגובות מוגזמות והבעיות עשויות להיות נפוצות יותר או יותר חריפות.

בריאות
עם מרקורי, השליט של מזל תאומים, אשר נמצא בנסיגה, ועם שבתאי בבית הבריאות של התאומים, החודש אתם חייבים להיות זהירים, כי הבעיות עלולות להתרחש בכל עת. אתם לא יכולים להרשות לעצמכם להיות רשלניים או להגזים, לא שווה להסתכן.
להפך, זה הזמן להתחזק על ידי פעילות גופנית.

[google1]
[facebook_like_button]



httpvh://www.youtube.com/watch?v=ATWgoxltH9A