מזל תאומים הורוסקופ חודשי נובמבר 2016

מזל תאומים הורוסקופ חודשי נובמבר 2016מזל תאומים מתפתה להכניס תחת סימן שאלה את הפרויקטים העתידיים, אשר פתאום נראים לו לא מציאותיים ואי אפשר להשיגם. כתוצאה מכך, לא מומלץ לקבל החלטות פיננסיות חשובות ועד סוף החודש. לפי הורוסקופ חודשי כוכב חדש, מרקורי בנסיגה וזה מאפשר לדברים מסוימים מן העבר לצוץ פתאום. יש גם הסיכון לריב עם חבר או חברה מאד קרובים ואפילו לנתק כל קשר.

קריירה וכסף

הדברים מתחילים לזוז ובני מזל תאומים יותר יעילים בתקופה זו,  כך שהסיכוי להצלחה נראה סביר ויהיו גם. יש גם פתיחות בתקשורת עם אחרים, אשר מביאה את הסיכוי של הצלחה ורווחה. עקב נסיגה של מרקורי, לפי אסטרולוגיה חודשית יהיה בבלבול או עיכובים הקשורים למסמכים או משא ומתן. הפעילות והדאגות הכלכליות עוברות במקום הראשון בסדר העדיפויות של מזל תאומים. מבחינה כספית, הדברים אינם נראים טוב. תהיו זהירים בקשר להסדר הנוגע לכסף ואל תשכחו שאתם צריכים להיות מסודרים בעניין הכסף.

אהבה וזוגיות

אתם לקרת תקופה מועילה מאוד וחשובה בחייכם. ונוס היה בבית הזוגיות די הרבה זמן, כך שמספר אספקטים של היחסיים היו תחת זכוכית מגדלת. אתם הגעתם לתבונות רבות בקשר ליחסים שלכם ובטח גילתם מה שוונוס רצה להעביר לכם. אם לא, אתם תבינו בקרוב. ונוס מחדש את מסלולו הישר  ובכך הרבה דברים יתבהרו, יהיו פתרונות, אירועים משמעותיים וכל העיכובים ייעלמו. לפי תחזית אסטרולוגית חודשית, החיים של בני הזוג מתעוררים לחיים ותופסים תאוצה.

בריאות

הורוסקופ של מזל תאומים מבשר על תקופה רווחית ביותר במונחים של בריאות. אין לכם בעיות כלשהן, ההפך, יהיו פתרונות בריאות במידת הצורך. תעשו כל פעולות שאתם אוהבים אבל לא להגזים ולא לשכוח כי החולשות עשויות להופיע מול הפיתויים הן עלולות לגרום לתופעות בלתי רצויות.


מספר הצפיות בעמוד זה: 3,276
Rate this post



הורוסקופ תשע"ח
הורוסקופ תשע"ח

אסטרולוגיה שנתי תשע"ח קובע כי במישור הפוליטי צפויים לא מעט שינויים, כמובן שלא יהיו אלה שינויים הרי גורל אך מדובר בשינויים משמעותיים בהחלט לעומת ...