מזל תאומים: הורוסקופ חודשי נובמבר 2013

עבור מזל תאומים יש סימנים טובים מבחינה חברתית, תחביבים, או מבחינה סנטימנטאלי. לעומת זאת, התאומים בכלל לא מאושרים עם הכיוון שהקריירה שלהם מתקדמת או שהם לא מרוצים עם התנאים במקום העבודה. שום דבר לא ברור בשבילם, אבל הם לא משתמשים באינטואיציה כדי לקבל החלטות חשובות. התאומות לומדים להפריד בין חייהם הסנטימנטאליים והכספים לבין התחום החברתי.

קריירה וכסף
מתחילה תקופה מורכבת, שתמשך חודשיים בערך. מבחינת אסטרולוגיה חודשית מזל תאומים, מרקורי, הוא השליט של מזל זה, נמצא בבית העבודה של מזל תאומים. על פי תחזית אסטרולוגית חודשית מזל תאומים. הוא יישאר כאן עד אמצע חודש הבא. אתם צריכים לקבל החלטות או ללמוד כמה על כמה דברים. לאורך הדרך יהיו מכשולים, עיכובים וספקות. בני מזל תאומים צריכים לחשוב, מחדש על כל נושא הקריירה וכדאי להתארגן יותר טוב בעבודה. התהליך יכול להיות מלווה בדאגות, ותסכולים, אבל כל זה נחוץ, כי זה תביא להבהרות וסדר עדיפויות. התוצאות המשמעויות יגיעו יותר במחצית השנייה של החודש. מצד שני, יכולים לדבר על מאמץ אינטלקטואלי ניכר או קשרים הדוקים בין המקצוע ותקשורת. על פי תחזית אסטרולוגית חודשית מזל תאומים, האינטרסים הכלכלי שלכם יישאר ער, אבל צריכים לנהל בתבונה את הכסף הנכנס.    

אהבה וזוגיות
ונוס, כוכב האהבה, נמצא בבית האהבה של בני הזוג תאומים, והשמש בבית התשוקה והמיניות של מזל תאומים. עם כזה שילוב לא נפגשים לעיתים קרובות, אז נצלו זאת ככל שאתם יכולים! עכשיו, לפי  הורוסקופ חודשי מזל תאומים, אתם מושכים את תשומת הלב של המין השני, מקרינם חום וחושניות ואפשר לפתות ללא מאמץ. ההזדמנויות בתחום האהבה הן רבות מאי פעם. ההתנהגות במישור הרומאנטי היא נלהבת, אולי קצת מוגזמת, עם רגשות עזים ובשפע. ירח חדש בתחילת החודש יכול לסמן את תחילתה של אהבה חדשה או הצתה מחדש של רגשות מקשר קודם. ונוס והירח יחד יכולים להביא הישג או אירוע משמח בתחילת החודש. הזווית בין אוראנוס וונוס מבטיחה, לפי הורוסקופ חודשי מזל תאומים, חדשות והפתעות נעימות בשבועיים הראשונים של החודש.
סוף החודש הוא מלא רומנטיקה. ההתרגשות והרגישות מתגברות, ואתם יכולים להפוך לפגיעים יותר.

בריאות
מבחינת הבריאות, על פי הורוסקופ חודשי מזל תאומים, אתם חוצים אחד התקופות הכי מסוכנות בשנה הזאת, כך שעליכם לדאוג לעצמכם יותר. מחלות קלות מתרפאות קשה יותר, ויכולות להסתבך או יכולות להחמיר.

[google1]
[facebook_like_button]