מזל תאומים הורוסקופ חודשי מרץ 2016

מזל תאומים יהיה בתקופה הקרובה, על פי הורוסקופ חדשי מאד עסוק, אך גם נסער ולחוץ יתרה על המידה. אתם בתזוזה מתמדת, מלאי אנרגיה והסיבה היא הנוכחות של כוכב הלכת מאדים במזל שלכם.

 

 

 

קריירה וכסף
מבחינת הקריירה עם עודף האנרגיה והיוזמה, אתם תצליחו לגייס לצדכם בקלות הרבה אנשים. העובדה היא שלבני מזל תאומים הסיכויים החודש להצליח ולהתקדם הם מאד ריאליים. אבל, לפני שתתחילו לפעול אסטרולוגיה חודשית ממליצה לכם לנתח את המצבים, לקבוע מטרות ברורות ואסטרטגיה מתאימה. העיקר לא לפעול באופן אימפולסיבי בכדי להימנע מסיבוכים. אחראי למצב זה הוא מאדים, דבר אשר עלול לגרום לתאונות וקונפליקטים. מבחינה כלכלית, הדברים הם די טובים, עם רווחים פיננסיים יפים כתוצאה מעבודה או שיתופי פעולה שביצעו בעבר.

בני מזל תאומים החודש יהיו מאופקים למדי בכל מה שקשור לאהבה ומערכת יחסים. פשוט משהו קורה במיוחד במחצית הראשונה של החודש. אתם צריכים תמיכה רגשית ומעדיפים את החברה של בני זוגכם, אבל הם חייבים להיות מלאי הבנה וסבלנות. תפסיקו להיות מאוד אנליטיים, כי בסך הכל אתם צריכים אהבה ורוגע. על פי תחזית אסטרולוגית חודשית במחצית השנייה של החודש, הדברים מתחילים לחזור לשגרה ותהיו יותר קשובים ופתוחים.


בריאות
החודש אתם צריכים להיות זהירים יותר לגבי המצב הבריאותי. משהו מציק לכם וזה לא יזיק להקשיב לגוף שלכם. נסו עד כמה שאפשר להימנע הקיצוניות מכל סוג שהי, כי יש נטייה לכיוון מחלות אקוטיות, פציעות וזיהומים. אל תהססו לעשות ביקור אצל רופא המשפחה ולבצע בדיקות רפואיות.


מספר הצפיות בעמוד זה: 3,441
Rate this post