מזל תאומים הורוסקופ חודשי מאי 2016

על פי תחזית אסטרולוגית חודשית מזל תאומים יכול להיות מאוד יהיר. זה יכול להוביל אי הבנות, אי ההסכמה עם המשפחה, החברים או עמיתים לעבודה. כבר באמצע החודש התאומים ירגישו מלאי אנרגיה ומלאי רצון לעשות כל מני דברים ושינויים. מזל תאומים יכול לקבל את התמיכה של הבוס או של אדם חשוב אחר.

 

 

 

קריירה וכסף
זאת תהיה תקופה בלתי נלאה, גדושה, עם מצבי חירום, מכשולים, יריבות, תככים ועוינות. זה לא קל, אבל יש תקווה כי שבתאי ייתן לכם את הסבלנות, העקשנות והחוכמה, כדי שתוכלו לטפל בהכל ולצאת מזה אם ראש מורם. טוב יהיה לעשות תוכנית גיבוי למקרה שהדברים פונים לנתיב שונה מזה שאתם תכננתם. כאשר מדובר על הכסף אסטרולוגיה חודשית חוזה תקופות של עליות ומורדות ויהיה קצת יותר טוב במחצית השנייה של החודש.

אהבה וזוגיות
מזל תאומים הוא בין המזלות המעטים, שמערכות היחסים שלו לא מושפעות יותר מדי על ידי כוכבי הלכת. אם זאת, בחלק הראשון של החודש יהיו קצת בעיות בזוגיות של מזל תאומים, אולי בגלל הכסף, כמו הוצאות או השקעות, אבל המתחים לא נמשכים הרבה זמן, אז הוא לא צריך לדאוג. באופן כללי, התאומים מתקשרים טוב עם בני זוגם. יהיו שיחות לא רק פנים מול פנים, אבל גם שיחות טלפון והודעות רומנטיות. אם יש לכם מערכת יחסים חדשה ומלאת תשוקה, אתם צריכים למנוע עימותים, כי זה יכול להיגמר ברע.

בריאות
בחלקו הראשון של החודש, עניין בבריאות מעסיק אתכם אבל לא מדובר על משהו רציני. לפי הורוסקופ חודשי מזל תאומים נמצא תחת מתח רב תמיד ועכשיו זה הזמן ללמוד להירגע.


מספר הצפיות בעמוד זה: 3,573
Rate this post