מזל תאומים: הורוסקופ חודשי, מאי 2014


לפי הורוסקופ חודשי מזל תאומים הוא חודש חיובי עם אווירה טובה מאוד. תהיה לכם את ההזדמנות להתקדם בעבודה. עד אמצע החודש רצוי לא לקחת החלטות חשובות ולאחר מכן אפשר לקחת את ההחלטות הנכונות כאשר שקלתם היטב את המצב. ייתכנו כמה אי הבנות עם המשפחה בגלל מקום המגורים.

קריירה וכסף
כניסתו של מאדים למזל שלכם החודש, על פי תחזית אסטרולוגית חודשית מזל תאומים מסמל תחילתה של תקופה של כמעט שמונה חודשים פעילים מאוד, מלאי יוזמות ושינויים. ייתכן שחלק מהשינויים יהיו לאחר כמה קונפליקטים, אבל, עם זאת, הם עשויים להיות פתחים להתקדמות. מאדים מקנה לכם כוח וגם כוח רצון להוכיח תמיד משהו. הוא מביא את התחרות ויריבויות בתחום הקריירה, לכן, עליכם להכין את עצמכם לקרב. הכי טוב, אם אתם תגדירו באופן ברור ומראש, איזו מטרה אתם רוצים לכבוש ולתכנן הכל עד הפרט האחרון.  עם מאדים לצדכם אתם תזכו בניצחונות גדולים, אבל רק אם אתם תדעו למקד את האנרגיה, לא למהר ולא לתת לדחפים של הרגע להשתלת על עצמכם. לעת עתה, החודש הזה מביא לכם סיפוק בקריירה וקצת יותר כסף לכיס.


אהבה וזוגיות
מרקורי, משפיע על בית הזוגיות של מזל תאומים, כבר בתחילת החודש. בחודשיים אחרונים התאומים עברו אכזבות, בגידות או אילוצים מסוימים, מחסומים או סיבוכים הקשורים לבני הזוג זוג או בזוגיות.

לפי אסטרולוגית חודשית מזל תאומים השמש יוצאת והאהבה יכולה לפרוח תחת הקרניים החמים שלה. יש לכם קסם, או לפחות ככה חושבים אחרים. אם אתם מחפשים אהבה, אתם תמצאו אותה ואם יש לכם זוגיות יציבה, היא תהיה הרמונית יותר.

בריאות
על ציר הבריאות של מזל תאומים קיימים ניגודים בין יופיטר, ונוס ופלוטו, אשר פועלים במשך כמה חודשים. כל זה יכול ליצור בעיות במיוחד בשל הקיצוניות וחולשות מול כל מני דברים ובשל יחסי תלות.
כמו כן, על פי הורוסקופ חודשי, קונפליקטים ממושכים יכולים לייצר מצב של אי נוחות פסיכולוגית וזה יכול להשפיע על הבריאות.

[google1]
[facebook_like_button]



httpvh://www.youtube.com/watch?v=MH7BFjmjfjU