מזל תאומים הורוסקופ חודשי ינואר 2017

מזל תאומים הורוסקופ חודשי ינואר 2017עבור מזל תאומים החודש עלולות להתרחש בעיות קשורות לתחרות בתוך המשפחה. לפי תחזית אסטרולוגית חודשי מזל זה יכול לפגוש אנשים חדשים רבים, הן בעבודה והן בזמן הפנוי. האגו בכל התקופה הזאת רק הולך וגודל וזה לא מבשר טובות.

קריירה וכסף

בנושא הכספים הכל זורם במהירות: עסקאות, רווחים, רכישות וכו’. כל מה שקשור לכסף אפשרי במהלך החודש הזה, אבל לא הכל מומלץ. זה לא רעיון טוב, שמזל תאומים ייקח הלוואה כדי לממן יוזמה חדשה. מצד שני, על לפי הורוסקופ חודשי יכול לחדש בתקופה הזאת יוזמה ישנה יותר אשר לא ממש אותה. כל הספקולציות או כל הרווחים שהושגו ללא עבודה הם דברים אשר יובילו בסופו של דבר להפסדים. בנוסף, רצוי שהתאומים לא יערבבו נושא הכסף עם אהבה או ידידות, כי גם כאן יפסידו. היעדים המקצועיים של מזל תאומים מוכתבים על ידי כסף בלבד.

אהבה וזוגיות

וונוס כוכב האהבה, השמש בבית האהבה של מזל תאומים ומרקורי סגורים בבית ה – 12. על פי אסטרולוגיה חודשית מזל תאומים לא באמת יכול להשפיע על הדברים שקורים לו. באופן מסורתי, תצוגה כזאת של כוכבי הלכת מבשרת בדידות, אכזבות, אהבה בלתי אפשרית, הבגידות, טראומה, תסכול רגשי או בעיות העלולות להשפיע על זוגיות. לפעמים, תצוגה כזאת חוסמת: שום דבר לא קורה, החיים של בני הזוג הם סוג של חיים חסרי תחושה. אבל המצב ישתפר בהדרגה.

בריאות

ונוס יכול להביא את אי הנוחות לאריות בגלל חייהם לא רגועים.על פי הורוסקופ מזל תאומים חייב להיזהר עם התזונה, וממחלות של דרכי השתן. החודש הזה הוא מעולה עבור חידוש פעילות גופנית.


מספר הצפיות בעמוד זה: 2,734
Rate this post



הורוסקופ תשע"ח
הורוסקופ תשע"ח

אסטרולוגיה שנתי תשע"ח קובע כי במישור הפוליטי צפויים לא מעט שינויים, כמובן שלא יהיו אלה שינויים הרי גורל אך מדובר בשינויים משמעותיים בהחלט לעומת ...