מזל תאומים הורוסקופ חודשי ינואר 2016

בני מזל תאומים, במהלך המחצית הראשונה של החודש יהיו די עמוסים. על פי הורוסקופ חודשי מזל תאומים ייתכנו בעיות עם האנשים שסביבכם, אם אתם לא שולטים בעצמכם מספיק. לפני שאתם אומרים משהו לחשוב פעמיים כי המילים שלכם עשויים נתפשות כעלבונות ויכולות לפגוע גם באנשים הכי קרובים אליך.

 

 

 

קריירה וכסף
כניסתו של מאדים למזל שלכם החודש, על פי תחזית אסטרולוגית חודשית מסמל תחילתה של תקופה של כמעט שמונה חודשים פעילים מאוד, מלאי יוזמות ושינויים. ייתכן שחלק מהשינויים יהיו לאחר כמה קונפליקטים, אבל, עם זאת, הם עשויים להיות פתחים להתקדמות. מאדים מקנה לכם כוח וגם כוח רצון להוכיח תמיד משהו. הוא מביא את התחרות ויריבויות בתחום הקריירה, לכן, עליכם להכין את עצמכם לקרב. הכי טוב, אם אתם תגדירו באופן ברור ומראש, איזו מטרה אתם רוצים לכבוש ולתכנן הכל עד הפרט האחרון.
עם מאדים לצדכם אתם תזכו בניצחונות גדולים, אבל רק אם אתם תדעו למקד את האנרגיה, לא למהר ולא לתת לדחפים של הרגע להשתלת על עצמכם. לעת עתה, החודש הזה מביא לכם סיפוק בקריירה וקצת יותר כסף לכיס.

אהבה וזוגיות
עם כוכב וונוס בבית האהבה של מזל תאומים הדחף הארוטי והצרכים הרגשיים יותר בולטים וקל יותר למשוך תשומת לב. כל הדברים האלה מעודדים את האהבה ומשפרים את כל התחום הזה. עם זאת, השבוע האחרון של החודש יכול להביא כמה אירועים בלתי צפויים, ואולי אפילו לא רצויים, כי ונוס בנסיגה.

בריאות
על פי אסטרולוגיה חודשית מזל תאומים החודש הוא חודש שבו אתם יכולים לטפל בנושאים שלא טופלו עד עתה. רצוי סוף, סוף, לקחת לידיים את אורח חיים שלכם.


מספר הצפיות בעמוד זה: 3,842
Rate this post