מזל תאומים הורוסקופ חודשי יוני 2016

יהיה די פשוט וקל, על מזל תאומים להסתכל בראיה כוללת על מצבו על וכך, על פי אסטרולוגיה חודשית ניתן יהיה להתרכז ולקבל החלטות חשובות מאוד עבורו. מזל תאומים מתחיל לחשוב בגדול ולוקח על עצמו גם אחראיות גדולה יותר וגם ממוקד במטרות לא פשוטות. אתם תתקדמו לאט, אבל בטוח.

 

 

 

קריירה וכסף
הדברים אינם כשורה מבחינת הקריירה, כי מאדים הכוכב של פעולה ויוזמה מתחיל בנסיגה. אתם תצטרכו להתמודד עם מצבי מתח ומשבר, אי הסכמות עם עמיתים לעבודה, אירועים לא נעימים ועוד. כדי להתמודד עם מצבים אלה, אתם צריכים לפעול בשלווה, להיות יותר מאורגנים וממושמע בכל הפעולות שתנקטו. עם זאת, לפי הורוסקופ חודשי תקבלו כמה הזדמנויות לקידום והצלחה. מבחינה פיננסית, דברים הם בסדר גמור, אבל יש לשמור על הקיים והיזהרו במיוחד במחצית השנייה של החודש.

אהבה וזוגיות
יהיה עבור מזל תאומים חודש מלא הרמוניה, אושר ואהבה, בזכות כוכב הלכת וונוס אשר נמצא בבית הזוגיות שלו. לפי אסטרולוגיה חודשית מורגשת גם הנוכחות המשמעותית של מרקורי, מה שמביא לתקשורת, הבנה וכנות. בחלקו הראשון של החודש יהיו הצהרות פומביות של אהבה ופלרטוטים כתוצאה של חילופי רעיונות ורשמים. חודש יוני, באופן כללי יהיה חודש מלא באירועים ופעילויות, מצב רוח טוב, בילוים וכיף. עבור הרווקים קיימת אפשרות לפגוש את החצי השני.

בריאות
החזרה של ונוס מנסיגה מביא אופטימיות ומצב רוח טוב עבור בני מזל תאומים, אבל לא מבטיחה שמירה על הבריאות. למרבה הצער, החודש מרקורי נמצא בנסיגה בבית המחלות שלכם. היזהרו מזיהומים, פציעות והרעלת מזון.


מספר הצפיות בעמוד זה: 3,575
Rate this post