מזל תאומים: הורוסקופ חודשי, יוני 2014


מזל תאומים מרגיש שהוא מלא אנרגיה, אך ייתכן שכל זה בגלל שהוא צריך להתמודד עם בעיות רבות. למרות שאתם מוצפים בקשיים, תשתדלו לסיום כל מה שהתחלתם.

קריירה וכסף
המצב השלילי במישור הרגשי תפוצה ביוני 2014 עם המצב הטוב מבחינה מקצועית. הנוכחות של השמש בבית הקריירה של מזל תאומים מביאה הצלחה. במקום העבודה מזל תאומים מוערך, המוניטין והביטחון העצמי יגדילו והכל מתקדם לכיוון הנכון. לשים לב לנתונים סביב 17 ביוני כאשר הכוכב מרקורי יכול להשפיע לרעה על עסקאות כספיות מסוימות. זה יהיה יותר טוב שלא לסגור עסקאות או שותפויות בתקופה זו. לפי הורוסקופ חודשי הכסף לא יהיה חסר ובמידה שתתנהלו בחוכמה לא יהיו בעיות גדולות בתחום הפיננסי.


אהבה וזוגיות
בחודש יוני 2014 במישור הסנטימנטאלי, למרבה הצער, לא יהיו זמנים הכי טובים עבור מזל תאומים. יופיטר, שנמצא ביחסים מתוחים עם אוראנוס, מאדים ופלוטו ולזה תהיה השפעה שלילית על חיי של בני הזוג. אתם תהיו יותר מתוחים, תרגישו כל הזמן לחוצים, מרוגזים. בחלק הראשון של החודש לפי אסטרולוגיה חודשית הנוכחות של ונוס מביאה לתאומים רצון להיות לבד, הרגשה של אכזבה, במידה מסוימת בלבול. עוד רגע קש עבור התאומים יהיה הירח המלא ב- 12 ו ב -13  ביוני 2014. שימו לב איך אתם פועלים, לא לזרוק המילים שתתחרטו עליהן מאוחר יותר. העצה שלנו היא לפעול עם הרבה טאקט, אפילו במצב שהכוכבים לא לטובתכם, למצוא את הכוח להיות מאוזנים. האהבה תופיע שוב לאחר יוני 23, 2014.

 

בריאות
לפי תחזית אסטרולוגית חודשית מאדים בנסיגה יגרום לכם להרגיש תחושה של אי נוחות. התאומים יותר אטיים ופחות עמידים בפני מאמץ ומתח. בהתחשב שהחיים של בני הזוג הם די בסחרור, זה ישפיע באופן שלילי גם על הבריאות. אתם תנצלו כל האנרגיות בעבודה אבל בשאר היום תהיו די אדישים. תנסו להימנע ממצבים מתוחים ולנוח. מצב טוב יותר יתחיל בשבוע האחרון של יוני 2014.

[google1]
[facebook_like_button]



httpvh://www.youtube.com/watch?v=bPMTm96r-gw