מזל תאומים הורוסקופ חודשי יולי 2016

מזל תאומים הורוסקופ חודשי יולי 2016החודש בני מזל תאומים סקרנים לראות עד כמה הם יכולים להתחמק מחובות מכל סוג שהוא. אי אפשר לומר שלא יהיו לכם כמה רגעים ייחודיים, אבל תחשבו את המחיר שאתם תיאלצו לשלם בהמשך על זה. ראו אם אתם מוכנים לסכן כל כך הרבה.

 

 

קריירה וכסף

כניסתו של מאדים למזל שלכם החודש, על פי תחזית אסטרולוגית חודשית מסמלת תחילתה של תקופה של חודשים פעילים מאוד, מלאי יוזמות ושינויים. ייתכן שחלק מהשינויים יהיו לאחר כמה קונפליקטים, אבל, הם יהיו פתח להתקדמות. מאדים מקנה לכם כוח וגם כוח רצון להוכיח תמיד משהו. הוא מביא את התחרות ויריבויות בתחום הקריירה, לכן, עליכם להכין את עצמכם לקרב. הכי טוב, אם אתם תגדירו באופן ברור ומראש, איזו מטרה אתם רוצים לכבוש ולתכנן הכל עד הפרט האחרון. עם מאדים לצדכם אתם תזכו בניצחונות גדולים, אבל רק אם אתם תדעו למקד את האנרגיה, לא למהר ולא לתת לדחפים של הרגע להשתלת על עצמכם. לעת עתה, החודש הזה מביא לכם סיפוק בקריירה וקצת יותר כסף לכיס.

אהבה וזוגיות

החודש הזה על פי אסטרולוגיה חודשית מבחינת האהבה הכל יהיה בלתי צפוי עבור מזל תאומים. בחלקו הראשון של החודש, חילוקי הדעות או הקשיים יהיו קשורים לבית או להורים. המצב נראה שיהיה בסימן של בלבול או אי בהירות. במקרים מסוימים, אולי מדובר על הבטחות של תמיכה אשר מגיעה כעת לאחר עיכוב משמעותי. במחצית השנייה של החודש, התקשורת היא זו שתיצור את הביעות.

בריאות

האזהרה לגבי מצב הבריאותי של מזל תאומים נשארת בתוקף גם במהלך החודש הזה. על פי המלצת הורוסקופ חודשי דורשה תשומת לב רבה מבחינת הטיפול במחלות ויש להגן על הגוף. תחפשו דרכים חדשות להילחם במתח ולהימנע מדיאטות דראסטיות!


מספר הצפיות בעמוד זה: 3,099
Rate this post



הורוסקופ תשע"ח
הורוסקופ תשע"ח

אסטרולוגיה שנתי תשע"ח קובע כי במישור הפוליטי צפויים לא מעט שינויים, כמובן שלא יהיו אלה שינויים הרי גורל אך מדובר בשינויים משמעותיים בהחלט לעומת ...