מזל תאומים: הורוסקופ חודשי, יולי 2014


אם מזל תאומים מרגיש את הצורך ללמוד משהו חדש, עליו לא להסס לעשות זאת. בתקופה זאת אתם מסוגלים לספוג הרבה מידע חדש. ככל שאתם לומדים יותר, אתם תהיו יותר מרוצים מעצמכם.

קריירה וכסף
אסטרולוגיה חודשית מכריזה על תקופה תוססת מבחינה פיננסית. זה נראה שאתם זוכים להשפעה חיובית של מרקורי, ונוס, והשמש. מזל תאומים עסוק בצד החומרי של חייו ובגלל זה כל האנרגיה כולה שיש לו מרוכזת לכיוון הזה. הסיכויים הם לטובתכם ואפשר לדבר רווחים נעים מבחינה פיננסית, עם זאת, אתם תהיה חשופים לסיכוים. מזל תאומים חייב לפעול בזהירות כדי להשיג התקדמות, להגיע להישגים ולסיפוק באמצעות העבודה אשר הוא עושה.


אהבה וזוגיות
בגלל שוונוס ממוקם בדיוק בבית מזל תאומים האהבה נמצאת בכל מקום. המחצית הראשונה של החודש, לפי הורוסקופ חודשי
תהיה תחת הסימן של הרמוניה, רווחת הכללית וההנאה. אתם אופטימיים, אנרגטיים, חושניים. יתרה על כן, באמצע החודש בבית השלישי של התאומות מורגשת הנוכחות של יופיטר, אשר יישאר כאן כמעט שנה. כל הדברים האלה יחד מעניקים לכם סיכויי ההצלחה הכי טובים. הכל יתנהל תחת תשוקה, תקשורת והרמוניה במישור הסנטימנטאלי.

בריאות
בחודש יולי 2014 אין לכם סיבה לדאגה בנוגע למצבכם הבריאותית. על פי תחזית אסטרולוגית חודשית זה נראה שאתם בכושר ושום דבר לא יעמוד בדרככם. מרקורי מתחדש את מסלולו הטבעי, כי הוא השלים את הנסיגה שלו. אתם פעילים, אופטימיים, תמיד עם חיוך, בזכות נוכחות של יופיטר בבית התאומים עד אוגוסט 2015. עד אז, תהינו ונצלו את תענוגות החיים.

 

[google1]
[facebook_like_button]



httpvh://www.youtube.com/watch?v=Soqw60UgfD0