מזל תאומים הורוסקופ חודשי דצמבר 2015

לפי תחזית אסטרולוגית חודשית בני מזל תאומים יהיו לחצים במקום העבודה, עד אמצע החודש. רצוי להיזהר בחודש הזה גם מכמה בעיות בריאות. דבר נוסף הוא שיש להימנע מהתחייבויות כבדות במחצית השנייה של החודש ובשבועיים הראשונים של החודש הבא.

קריירה וכסף
הקריירה חשובה מאד בחודש הזה כי בבית הקריירה של התאומים נמצא אוראנוס ולמזל הזה יש תוכניות גדולות שכנראה נועדו לעשות שינויים מסוימים הרמה המקצועית. אם לא חשבתם עדיין לבצע שינויים כאלה, זה יהיה טוב כן לחשוב, כי אחרת אתם תמצאו את עצמכם בבעיה. צפוי להיות מלחיץ אבל זה לא ימשיך זמן רב מדי.

אהבה וזוגיות
החודש יבליט את מערכת היחסים של בני הזוג והעבודה או הזוגיות של מזל תאומים והאחריות. ייתכן שתשומת לבכם נמשכת על ידי משהו ממקום העובדה כך שבחירותיך המקצועי יכול להיות מושפע על ידי הרגשות. הדברים מוצגים עם יותר סובייקטיביות, בעיקר בחלק הראשון של החודש. מרקורי יאזן את והגישות ועל פי אסטרולוגיה חודשית מזל תאומים יתמקד על תקשורת עם בני הזוג, החלפת רשמים ורעיונות, אם יש משהו שנתון למשא ומתן בניהם זה יבוא בקלות.

בריאות
בגלל ונוס, הבריאות שלכם לא משהו החודש. על פי הורוסקופ חודשי מזל תאומים יכול לסבול מהחמרה של מחלה ישנה, אשר אינה טופלה כראוי או מסימפטומים מוזרים.


מספר הצפיות בעמוד זה: 3,693
Rate this post

הורוסקופ 2016 – לחץ כאן