הורוסקופ חודשי

מזל תאומים הורוסקופ חודשי אפריל 2016

מזל תאומים הורוסקופ חודשי אפריל 2016

בימים הראשונים של החודש מזל תאומים יוכל להתגבר על כמה אירועים מצערים מן העבר, הקשורים לרגש או לדברים גשמיים. נסו להבין למה כמה פרויקטים נפלו, למה איבדתם חברים, למה יחסים פורקו או למה השקעות כשלו. הסיבה היא שלא הייתם צריכים לעסוק בדברים שכבר עברתם.

 

 

 

קריירה וכסף
ייתכן שכמה מהפרויקטים אשר מזל תאומים מעורב בהם ימשיכו זמן רב מדי או שיהיה צורך בתיקונים. במחצית הראשונה של החודש, לפי תחזית אסטרולוגית חודשית יכולים להיות בעיות שונות הקשורות לתקשורת, מסמכים, מכתבים או חוסר תשומת לב. זה גם אפשרי בגלל שאתם לא מצליחים להתרכז קצת יותר. מבחינה פיננסית, אתם מסתדרים לא רע ויהיו רווחים במיוחד בחלק האחרון של החודש.

אהבה וזוגיות
משהו מתחיל לזוז סוף, סוף עבורכם. לפי הורוסקופ  חודשי אי הבנות מתבהרות, חסימות נעלמות, משהו שנותק יכול לחזור למה שהיה קודם. אירועים שקרו בחורף מתחילים לחשוף את משמעותם. הם חלק מתמונה כללית ויש לה משמעות מיוחדת עבור חיי הזוגיות של התאומים. אתם יכולים להסיק מסקנות חשובות אשר קשורות לאושר העתידי. החלק האחרון של החודש מביא הישגים בחיים הסנטימנטאליים של התאומים.

בריאות
החזרה של ונוס מנסיגה מביאה אופטימיות  ומצב רוח טוב עבור מזל תאומים, אבל זה לא מבטיח שמירה על הבריאות. למרבה הצער, לפי אסטרולוגיה חודשית החודש מרקורי נמצא בנסיגה בבית המחלות של התאומים. היזהרו מזיהומים, פציעות והרעלת מזון.


מספר הצפיות בעמוד זה: 3,489
Rate this post

Exit mobile version