מזל תאומים: הורוסקופ חודשי, אפריל 2014

השמש נכנסת לתוך מזל תאומים שמרגיש הכי בנוח שכהוא מתמקד בהמטרותיו  אשר אתם שואפים להשיג אותן. ככל שתהיה לו יותר הצלחה אז ירגישו יותר עם עצמו ותהיה לו יותר מוטיבציה. לאחרים שסביבו מזל תאומים נראה קר, פרגמאטי ועם הרגליים על הקרקע.
על פי הורוסקופ חודשי ייתכנו בעיות במישור המקצועי. אולי אתם תתמודדו עם דחייה או התנגשות עם אחד הבוסים שלכם או לא תקבלו את ההכרה וההערכה שאתם חושבים שמגיע לכם.

קריירה וכסף
המסלול של התאומים בקריירה נראה די מסובך. הם ימשיכו להשקיע, לעבוד הרבה ומרגיש שצריך להשתלב על פי כללים מסוימים. אתם עושים מאמצים בעניין זה, אבל זה שווה את זה, ומסיבה זו עליכם לפעול בסבלנות ובכוח, כי התוצאות אינן מופיעות באופן מיידי. החלק האחרון של החודש, על פי תחזית אסטרולוגית חודשית מביא הצלחה, הוכרה והגשמה בקריירה. ייתכן שתחזרו לפרויקטים ישנים יותר. בתוכנית הפיננסית, המצב נראה די חזק, דברים רבים תלויים עמיתים, שותפים עסקיים.


אהבה וזוגיות
זה נראה שמדובר על תקופה רגועה בחיי הזוגיות, אף על פי שיהיו כמה מחלוקת קטנות. התאומים מודאגים לגבי נושאים די פרגמאטיים דברים כגון: כסף, רכישות וכו’. מזל תאומים שותף לאחריות ועבודות בבית, תומכים אחד בשני ועוזרים אחד לשני. במקרה של מערכות יחסים קבועות, התשוקה המינית מתבטאת בכל הכוח. במקרה של מערכות יחסים חדשות יש תשוקה ורגשות מאוד אינטנסיביים, ובגלל זה התגובות עשויות להיות מופרזות והבעיות יכולות להיות חריפה או בתדירות גבוהה יותר.

בריאות
אסטרולוגיה חודשית ממליצה לכם להיות ערניים וקשובים לכל בעיה בריאותית, שכן מרקורי נמצא בנסיגה בעוד שסטורן נמצא בבית בריאות של התאומים. לכן, יש לנהוג בפיקחות, במתינות ואיזון, כי בעיות בריאות יכולות להתרחש בכל עת. לא להזניח את המוחה ואל תיקחו על עצמכם את הסיכון של הקיצוניות ואימצו תזונה בריאה. בנוסף, אל תשכחו שפעילות גופנית תעשה רק טוב.

[google1]
[facebook_like_button]



httpvh://www.youtube.com/watch?v=j-pz6NRG65c