הורוסקופ חודשי

מזל תאומים: הורוסקופ חודשי אוקטובר 2015

החודש בני מזל תאומים סקרנים לראות עד כמה אתם יכולים להתחמק מחובות מכל סוג שהוא. אי אפשר לומר שלא תחיו כמה רגעים ייחודיים, אבל תחשבו את המחיר שאתם תיאלצו לשלם בהמשך על זה. ראו אם אתם מוכנים לסכן כל כך הרבה.

קריירה וכסף
האירוע החשוב ביותר של החודש הוא כניסתו של מאדים לבית הכספים. המעבר הזה, על פי אסטרולוגיה חודשית מתקיים אחת לשנתיים, אבל עכשיו זה משהו שונה: במקום לעבור את האזור 5 – 6 שבועות, מאדים יישאר כאן קרוב ל-8 חודשים. מאדים הוא כוכב הלכת של פעולה, והוא צפוי להוביל לחיזוק בחיים הפיננסיים. משמעות “חיזוק” זה היוזמה ואמוץ על מנת להגדיל את ההכנסות. שומו לב שמאדים יכול להיות לפעמים פזיז, אימפולסיבי, חסר מתינות והפגמים האלה, עשויים להשפיע לא לטובה. אתם צריכים לדעת שיש סיכון של הפסדים, כך שתחשבו היטב לפני החלטה ואל תהססו להתייעץ עם מומחים בתחום הפיננסי!

אהבה וזוגיות
תחזית אסטרולוגית חודשית מבשרת על תקופה מורכבת, מכיוון שמאדים מתחיל לסגת מבית היחסים של המאזניים כבר בתחילת החודש. עקב הנסיגה יהיו הרבה התרחשויות בלתי רגילות ואירועים שקורים בחייכם אשר ייקחו אתכם לכיוונים לא צפויים. בנוסף תהיה לכם נטייה לחזור אל העבר. ייתכן שתחדשו מערכת יחסים מזמנים עברו או יעלו נושאים שלא היו ברורים מספיק באותו הזמן. המאפיינים של תקופה הזו נעים בין יריבות, קנאה, אהבה, שנאה. עכשיו תוכלו להבחין אם יש לכם מערכת יחסים יציבה.

בריאות
מבחינה בריאותית מזל תאומים מרגיש סוג של אי נוחות, אבל אין סיבה לדאגה. לפי הורוסקופ חודשי לא יהיו בעיות גדולות של בריאותכם, אבל אתם לא יכולים להמר על זה. אתם צריכים לשים לב לבריאות האישית, לא להגזים, לא לקחת סיכונים, לעשות פעילות גופנית, לדאוג למנוחה מספקת, לאמץ תזונה בריאה, מאוזנת ומגוונת.

[google1]
[facebook_like_button]

Exit mobile version