מזל תאומים: הורוסקופ חודשי, אוקטובר 2014


ההתלהבות של מזל תאומים ביחס לעתיד נראה בירידה בחודש הזה .על פי הורוסקופ חודשי אתם לא רוצים יותר להתאמץ ולא מאמינים שמשאלה כל שהי תתגשם אי פעם.  למה אתם כל כך מיואשים? משהו גורם לכם להרגיש לא בטוחים בעצמכם.

 

קריירה וכסף
בחודש הזה מזל תאומים יפגין הרבה יצירתיות. כולם יבחינו בכישרון ובמקוריות שלו. בדרך הזו, מזל תאומים יחזק את עמדתו ויפתח מיומנויות. לא לפספס שום סיכוי, סיכוי להיות במקום הנכון בזמן הנכון וכך אתם יכולים לנצל את ההזדמנויות. הדברים מסתדרים מבחינת הקריירה לצד הטוב ביותר. מבחינה כספית, לפי תחזית אסטרולוגית חודשית אתם מסתדרים מספיק טוב, אבל חייבים להיות פיכחים ולא לבזבז בלי תועלת.   


אהבה וזוגיות
לאחר תקופה ארוכה וונוס עוזב את מזל תאומים. עכשיו זה הזמן האידיאלי להעיף מבט על התמונה בשלמותה כדי לגלות את משמעותה. עם זאת, אתם מרגישים משוחררים, כי ונוס לא חש בנוח עם הנוכחות של כוכבי לכת אחרים. לפי אסטרולוגיה חודשית הדברים זורמים טוב בחודש זה בזכות של יופיטר. עכשיו יכולים להופיע קשרים חדשים או אם מזל תאומים נמצא במערכת יחסים יציבה יהיה שיפור בעליל. אך זהירות: לא לבקש יותר מהסביר מהצמד שלכם, כי דרישות גדולות מדי עלולות לגרום לנזק. יש לדבר אם ישנן בעיות כלשהן. 

בריאות
זה נראה, לפי הורוסקופ שאתם נהנים מתקופה ללא בעיות בריאות. יכולים להיות רק בעיות קטנות, חרדות או אי נוחות. מהסיבה הזו, מומלץ להירגע, לנוח, לעשות הפעילויות שנעים לכם לעשות ומרגיעות. אתם נוטים לנתח כל המצבים כל הזמן, לעמוק וזה לא עושה לכם טוב. אם אתם חשים אי שקט בגלל כל מני סיבות, מומלץ לדבר על זה עם אלה שקרובים אליכם.

[google1]
[facebook_like_button]

httpvh://www.youtube.com/watch?v=DPyUzid-FwA