מזל תאומים הורוסקופ חודשי אוגוסט 2016

מזל תאומים הורוסקופ חודשי אוגוסט 2016אולי מזל תאומים צריך לחכות כשמדובר על השקעות או שיתופי פעולה, מפני שזה יכול להיות שלא הוא יהיה זה שירוויח מהם. לעת עתה, לפי המלצת הורוסקופ חודשי זה יהיה יותר טוב עבור מזל תאומים לפעול לבד.

 

קריירה וכסף

אסטרולוגיה חודשית מבטיחה חודש מוצלח עבור מזל תאומים. השמש היא במזל תאומים ומעניקה לו אנרגיה ושאפתנות. אתם מוערכים כמנהיג, על היכולת הארגונית, על היכולת להניע אחרים, ועל הכישורים המקצועיים. מזל תאומים מציג את עצמו כאדם אמין ועם ביטחון עצמי, בוגר ורציני, אשר יודע מה שהוא עושה. לפי תחזית אסטרולוגית חודשית עבור מזל תאומים החודש יהיו הזדמנויות אשר יחזקו את המעמד שלו. מבחינה פיננסית אפשרי שהחודש הוא ירווח כסף נוסף או רכוש שעליו הוא ניהל מאבק, אבל מומלץ מאוד שימנע מכל מעשה לא חוקי.

אהבה וזוגיות

מדובר על חודש מאד טוב מבחינת הזוגיות של מזל תאומים. ונוס, כוכב הלכת של אהבה והרמוניה, ניכנס ישר לתוך בית מזל תאומים בסוף החודש ומסיים סיבוב של סיבוכים, חסימות או חוסר יעילות. התקופה הזו של שלושה חודשים, למרות שזה לא היה יותר מדי נוח, זה בטח הייתה עשירה באירועים משמעותיים. עכשיו, הכל ברור וממשיכים בהתלהבות קדימה. ונוס יכולה להציע סוף, סוף את המתנות שלו: אהבה, בילוים ומצב רוח טוב.

בריאות

אם שבועות האחרונים איכשהו היו כמה בעיות קשורות לריאות, החודש מביא שיפור של מצבו הכללי של מזל תאומים או פתרונות רפואיים. לא צפויים בעיות חדשות, אך יש קושי להתרכז בחלק השני של החודש.


מספר הצפיות בעמוד זה: 3,651
Rate this post



הורוסקופ תשע"ח
הורוסקופ תשע"ח

אסטרולוגיה שנתי תשע"ח קובע כי במישור הפוליטי צפויים לא מעט שינויים, כמובן שלא יהיו אלה שינויים הרי גורל אך מדובר בשינויים משמעותיים בהחלט לעומת ...