מזל תאומים: הורוסקופ חודשי אוגוסט 2015

החודש דרך תקשורת, אינטליגנציה ומיומנות  מזל תאומים יצליח כמעט בכל דבר שהוא עושה. ללא ספק, יש לכם יכולת למצאו תמיד את המילים המתאימות ולבטא רעיונותיכם באופן ברור ושום דבר לא יעמוד בדרככם. על פי הורוסקופ חודשי מדובר על חודש מאד פורה עבורכם.

קריירה וכסף
בתחום הקריירה יש לכם הצלחה במיוחד כאשר מדובר על עבודה קולקטיבית. מזל תאומים יודע מה הוא רוצה להשיג, הוא ילחם על כל המטרות שיש לו על הכוונת וההצלחה לא תאחר להגיע. לו סיכוי לקבל הטבות, שותפויות או שיתופי פעולה וזה יקדם אותו בתחום המקצוע. מבחינה כלכלית, הדברים הם בסדר גמור, אבל מומלץ למנוע מסיכונים או קונפליקטים קשורים לעניין הכסף.

אהבה וזוגיות
חודש אוגוסט עבור מזל תאומים יהיה מלא רגש ואהבה בזכות כוכב הלכת נוגה. על פי תחזית אסטרולוגית חודשית אם אתם כבר במערכת יחסים, המערכת  הנוכחית תתחזק ואם לא יש לכם ההזדמנות לפגוש מישהו חדש. כל מה שיתרחש במישור הסנטימנטאלי יהיה קשור לסקרנות, תשוקה, שיחות ארוכות, שיחות באינטרנט, טיולים, בילוים ולכן, תוכלו ליהנות בתקופה זו מהרמוניה, רוך, חושניות, מילים של אהבה.

בריאות
אסטרולוגיה חודשית לא חוזה בעיות בריאותיות וזאת אודות נוכחותם החיובית של השמש, מרקורי ומאדים, המעניקים לכם המון אנרגיה. עם זאת, עדיין, זה יש לשים לב לא להגזים ולשמור על האיזון. תתרחקו מקיצוניות מכל סוג שהו, לפעול ברוגע המצב תמיד. שימו לב כאשר נמצאים על הכביש.

 

[google1]
[facebook_like_button]