מזל תאומים: הורוסקופ חודשי, אוגוסט 2014


מזל תאומים עם האגו ומצב הרוח שלו, יכול להגיע החודש לקונפליקטים. לפי הורוסקופ חודשי מזל תאומים יכול להרוויח מן ההשקעות שנעשו בעבר. מזל תאומים יכול לקבל התמיכה של אנשים בעמדה חזקה ועם השפעה בחודש זה. בעיות יכולות לצוץ ביחסים עם חברים אחרי אמצע החודש.

קריירה וכסף
החודש הזה הוא חודש פורה ומשביע רצון. על פי אסטרולוגיה חודשית מזל תאומים השמש מביאה הזדמנויות לשפר את הסמכות או להבליט את הכישורים של מזל זה. מרקורי מעודד רעיונות חדשים, תחומי עניין רוחני ותקשורת. התמונה היא דינאמית הסיכויים להצליח הם מבטיחים וזאת בגלל שהשליט של בית העבודה, יופיטר, הוא עכשיו לא רק בעמדה חזקה מאוד, אבל בקשר הדוק עם סטורן, אשר בתורו דוחף ליצירתיות, הבעה, ייצוגיות וקידום. כזה, החודש במישור המקצועי ממקם אתכם בצורה חיובית וייתכן קידום או לפחות הוכרה. בכל מקרה, העבודה שלכם מעורכת, והתמורה הכספית תגיע. שיתופי פעולה חשובים מאוד עבור הקריירה שלכם, אבל אתם יכולים לצפות שבקרוב יהיו גם קצת הכישלונות.


אהבה וזוגיות
היחסים נראים יותר טוב החודש מאשר בחודשים הקודמים. האי הנוחות בבית נראה שנעלם, גם אם יש עוד דברים שצריך לפתור, הם יכולים להיפתר לאט, בסבלנות וברוגע. צפויה להיות הצלחה או הגשמה נפשית, לפי אסטרולוגיה חודשית, כי שבתאי, שהוא השליט של בית הזוגיות, מקבל עזרה מיופיטר הנהדר. זה מעיד על התקדמות, שגשוג ורווחה והכל מוקדש לזוגות הנישואים. יש גם חדשות טובות עבור התאומים המחפשים אהבה: אהבתכם דופקת על הדלת.

בריאות
מרקורי, יוצא מההשפעה של שבתאי, איפה הוא מצא את עצמו בחודשיים האחרונים, כך שהמצב הבריאותי הכללי הוא עכשיו הרבה יותר טוב, הן מבחינה פיזית והן מבחינה נפשית. האופטימיות חוזרת ומצב הרוח הולך ומשתפר. אם יש לכם בעיה בריאותית, החודש הזה יכול להביא פתרונות לכך.

[google1]
[facebook_like_button]



httpvh://www.youtube.com/watch?v=JYM2NOgEDhI